Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Arieșeni, stațiune montană în Apuseni

În februarie 2006 am fost la Arieșeni. De atunci am tot auzit despre această stațiune, am văzut și multe fotografii iar părerile celor care și-au petrecut aici vacanța sunt de bine. Acum după 10 ani, într-o zi de toamnă am poposit din nou în Arieșeni.

Din păcate drumul făcut în ziua aceea a fost destul de lung, mai aveam ceva și până acasă așa că am trecut cam în fugă, am oprit numai la o locație care ne-a încântat privirile și atunci.

Același loc în 2006

și în toamna lui 2016

Sunt foarte multe cabane și pensiuni în zona Arieșeni, Garda, Vârtop, astfel că delimitarea stațiunilor este destul de dificilă. Probabil cei care merg acolo pentru practicarea sporturilor de iarnă știu deja locațiile și nu au o problemă în a se caza cât mai aproape de pârtia de schi Vârtop Arieșeni

Drumul la întoarcere a fost foarte greu, lucrările și semafoarele încetinind mult traficul. O lucrare începută de ceva ani se pare că nu are sfârșit…..Este vorba de drumul național Deva-Oradea.

14 Noiembrie 2016 - Posted by | Tara Motilor | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

