Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ce pot face două mâini dibace

Acum  în toiul iernii fiecare se laudă cu deszăpezitul mașinilor, curților, drumurilor. Eu pentru că nu am curte și nici nu-mi place să ma plimb prin zăpada uda și mai ales pe drumurile alunecoase încerc să-mi găsesc alte preocupări.

Pe lângă preparatul prânzului, a dulciurilor sau alte mici plăceri culinare, mi-am găsit un nou hobby, croșetatul. Anul trecut am tricotat căciulițe și fulare pentru toți copiii cunoscuți așa că anul acesta am trecut la îmbrăcarea recipienților din metal sau sticlă.

În felul acesta au altă „față”, una mai veselă și li se pot da diverse utilități.

De exemplu: păstrarea instrumentelor de scris, suport pentru ghivece de flori, cutie pentru ustensile de croitorie sau chiar vas pentru fursecuri 🙂

Și dacă tot am început să croșetez, de ce nu și două gentuțe pentru o fetiță dragă mie, Andreea.

Un săculeț în care încape un telefon, un pachet de șervețele și multe gânduri bune 🙂

Probabil mai urmează și alte „creații”, iarna este lungă….

23 Ianuarie 2017 - Posted by | Handmade | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

