Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Poiana Mărului

După aproape 10 ani ne-am încumetat din nou să mergem la Poiana Mărului, deși ne-am amintit că drumul de 28-30 km din Oțelul Roșu este destul de rău. Speram totuși  ca în acești mulți ani să se fi făcut ceva.

Da, s-a făcut foarte mult, adică s-a construit enorm de mult dar drumul este și mai prost, din păcate. Dacă mergi o dată până la coada Lacului Mărul,

a doua oară nu te mai încumeți chiar dacă peisajul este superb, ozon și verdeață cât cuprinde, pensiuni la tot pasul…..

Ce mai un peisaj de vis, dar atât 😦 Pensiunile și casele de vacanță sunt de la mic la mare și foarte mare.

Piscină sau patinoar….

Se construiește mult, unele pensiuni chiar foarte mari

Găsești acolo și un centru spa,

o mănăstire,

multe vaci și cai pe drum,

motocicliști foarte fericiți, lac de acumulare….

Pensiunile sunt foarte bine dotate, cu piscină, saună, săli de ședințe, terenuri de sport, ce mai ca-n vest. Un singur lucru lipsește. Calea de acces și puțină ordine. Mi-a plăcut de un loc, proprietatea unui elvețian. Curat, cu o mică cabană, un foișor, drapelul arborat

Cum nu am văzut prea multe locuri de servit masa, am poposit la prima pensiune pe care o întâlnisem la intrarea în poiană. este vorba de Pensiunea „Carla” unde am servit un platou pe cinste.

Că tot a fost 1 Mai, muncitoresc 🙂

2 Mai 2017 - Posted by | Romania | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

