Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Prima zi de scoala

Mi-aduc cu nostalgie aminte de prima zi de scoala a fiului meu. Am mers cu el la scoala de mana, cu flori, uniforma si ghiozdanel. Poate va intrebati ce este asa de deosebit ? Pai va spun eu: in primul rand eram cu ceva ani mai tanara, pe urma acesta este un eveniment pe care nici o mama nu-l poate uita. Aviz mamelor sau viitoarelor mame. Sunt evenimente in viata fiecareia intre noi, care ne raman in minte pana in ultima clipa a vietii. Sunt cuvinte, expresii, boacane ale copiilor pe care le rememoram cu drag. Acum nici o nebunie facuta in copilarie nu este decat o amintire frumoasa. La timpul respectiv faceam tragedie din orice (o nota proasta, o bataie in clasa, o clanta rupta, un geam spart, un cercel in ureche, o usa pocnita in capul profei de franceza, o amenintare cu neintrarea in bac……vreti mai multe ?), acum zambesc cu nostalgie. Ce bine si frumos este sa fii tanar ! Fetelor apreciati tineretea, faceti ce va trece prin cap, fiti fericite, nu regretati nimic ! Viata e frumoasa si merita traita !   

17 septembrie 2007 - Posted by | Scoala

10 comentarii »

  1. […] multe detalii pe blogul lu’ […]

    Pingback de criserb la scoala :) | Nimic ce merita citit :) | 17 septembrie 2007 | Răspunde

  2. Mama…de ce inveti fetele la prostii…” Fetelor apreciati tineretea, faceti ce va trece prin cap”,cine stie ce le trece prin cap…
    Cat despre post m-ai blocat…

    Comentariu de sip | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  3. Se vedea de pe atunci pe zambetul lui Cristi …ca urmeaza niste ani tumultuosi.Avea sclipirea aia de copil care urma sa faca boacane,si vai cate a mai facut!…Serb (cum i-am spus intotdeauna) a fost febletea mea inca din generala …si apoi imi amintesc prima zi de liceu.Fusese plasat in alta clasa,si dumneavostra ati facut ce ati facut si l-ati mutat exact in acea zi, cu noi in clasa…La urma urmei nu putea el fi despartit de Colda:-)))In orice caz am fost tare fericita ca urma sa fiu colega cu el in liceu…Si intr-adevar, ne-au asteptat extrem de multe zile de distractie si rasete provocate binenteles de Serb,Colda si Enache in aceeasi masura.

    Comentariu de Andreea | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  4. Asa deci, ti-au trebuit 21 de ani sa spui ca am fost febletea ta 🙂 … mai bine mai tarziu decat niciodata 😛

    Imi aduc aminte foarte bine prima zi de liceu si mai ales momentul cand am fost plasat in alta clasa. Cand m-am trezit eu singur intr-o clasa de ciudati. M-am bucurat asa de mult cand mama m-a mutat in alta clasa… in clasa in care vroiam eu, nici nu va inchipuiti.

    De acolo mi se trag toate… toate prostiile pe care le-am facut si pe care nu le regret nici o clipa, am avut o perioada misto, in liceu plina de aventuri, am simtit cu adevarat ca traiesc la maxim… Sunt convins ca si ai mei parinti au simtit la fel, nu exista saptamana sa nu fie chemati la scoala…

    Asa mama… daca mai ai amintiri din liceu mai scrie pe aici, probabil sunt multe pe care nu mi le mai amintesc 🙂 dar sa nu uiti sa scrii inainte „voi sa nu faceti asa ceva” 😀

    Comentariu de criserb | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  5. Eu nu inteleg despre ce e vorba in acest post?

    Comentariu de dadatroll | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  6. Sa va lamuresc. Nu este prima zi de scoala in pozele atasate, este la terminarea clasei a IV, dupa festivitatea de premiere. Poate nu va vine sa credeti, dar a luat si premiu ! Eu cu memoria stau bine fata de Cristi, care o da dupa cires ! Andreea ma bucur ca ai citit si ti-ai adus aminte de zilele frumoase din viata voastra. In ceea ce priveste jacheta albastra, o mai am si acum, nu am spalat-o are toate semnaturile voastre pe ea.

    Comentariu de ghiocel07 | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  7. Premiul I 🙂 Mentioneaza mama… sa vada lumea ca eram destept 😀

    Ce jacheta albastra, nu stiu despre ce vorbesti…

    Comentariu de criserb | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  8. Cu memoria nu semeni pe mine. Nici nu ma steptam sa-ti aduci aminte.

    Comentariu de ghiocel07 | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  9. […] Ghiocel07 are o crestere spectaculoasa si ajunge pe locul 2 in “blogs of the day” pe wordpress cu un post despre mine […]

    Pingback de Blogs of the day | Nimic ce merita citit :) | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  10. Opa ! Inca o data sunt de ajutor ! Felicitari mie !

    Comentariu de ghiocel07 | 18 septembrie 2007 | Răspunde


Lasă un comentariu