Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Pensiunea/Gasthof Bârlida

La Pensiunea Bârlida am ajuns pe inserate după un drum cam pe ocolite. Am încercat să vizităm localitatea Hallstatt, un orășel minunat din Austria Superioară, în zona Salzkammergut. De ajuns am ajuns dar a fost imposibil să-l și vedem acum în octombrie, a fost imposibil să găsim un loc de parcare, chiar și pe marginea drumului.

Eram în întârziere așa că nu ne puteam permite să așteptăm eliberarea unui loc. Micul dar cochetul orășel l-am vizitat de câteva ori și tare ne este drag, poate vom reveni cu altă ocazie. Deci poposim pentru o noapte la Gasthof Bârlida, după cum spune și numele, este a unui român, chiar concetățean de-al nostru.

Ne-a întâmpinat dna Bârlida, am stat puțin de vorbă după care ne-am odihnit. A doua zi am putut vedea mai mult din zonă dar și pensiunea. Zona este superbă, așa cum sunt toate în Austria.

Pensiuni aranjate, cu flori pe verandă, cu verdeață, cu liniște și aer curat.

Pensiunea se află în Lainach, la 17 km de Großglockner și 27 km de Heiligenblut. Mulțumim pentru găzduire. Pensiunea este pe Booking, noi de acolo am făcut rezervare.

25 ianuarie 2024 - Posted by | Austria | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu