Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La Spezia, punct de plecare spre Cinque Terre

Din Austria, după un drum frumos dar foarte aglomerat, am intrat în Italia prin Brenner și ne-am continuat drumul pe Autostrada del Brennero până La Spezia, oraș în regiunea Liguria. La Spezia este al doilea oraș ca mărime din regiune după Genova. Situat la jumătatea distanței dintre Genova și Pisa, pe Marea Ligurică, este unul dintre principalele porturi militare și comerciale italiene și o bază importantă a marinei italiene.

Ne-am cazat la Hotel Venezia care deși nu are parcare proprie, am găsit ușor o subterana foarte aproape. Dar fiind duminică și cu gândul că găsim ușor parcare în zona portului, am plecat cu mașina. Nu a fost chiar ușor dar în cele din urmă a fost bine. Faleza din La Spezia este minunată, palmieri, magnolii, leandrii, foarte multe flori și alte plante interesante.

În port sunt ancorate o mulțime de iahturi și vapoare care merg spre Portovenere și Cinque Terre. Ne-am plimbat de-a lungul și de-a latul falezei, am studiat orarul vapoarelor spre Cinque Terre pentru a doua zi.

Se poate merge și cu trenul, gara fiind chiar în zona centrală. În doar 8 minute ajungi în primul oraș din Cinque Terre. Noi având la dispoziție doar o jumătate de zi am folosit vaporul. Dar despre plimbarea cu vaporul și opririle din orașe în altă postare. Aici trebuie să stai câteva zile pentru a aprofunda și vedea frumusețile pe care omul și natura ți le oferă.

Oricum nu puteam rata un C-HR model nou…..




16 februarie 2024 - Posted by | Concediu | , , , , ,

Un comentariu »

  1. FOARTE FRUMOS!

    Comentariu de uzonovici matilda | 25 martie 2024 | Răspunde


Lasă un comentariu