Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La pas prin Monetrosso

Prima oprire cu debarcare a fost la Monterosso pentru cca 30 minute. A trecut foarte repede timpul, parcă am fi staționat doar cinci minute. În plus eu nu am apucat să fac prea multi pași din cauza călduri dar și a precauției să nu pierdem vaporul care urma să ne ducă mai departe. Probabil era și altul mai târziu dar cum eram în contratimp nu ne permiteam acest lucru. Totuși am apucat să surprind câteva instantanee de pe faleză.

Monterosso este cel mai mare orășel din Cinque Terre (10,94 km pătrați). Este situat între capurile Mesco și Manara, de pe ale căror stânci suspendate se poate privi albastrul mării. Orășelul este împărțit în zona modernă și zona medievală, despărțite printr-un tunel.

În partea modernă se găsesc pensiuni, terase, comerț ambulant, cofetării. Partea medievală este plină de istorie. Monterosso este renumit pentru plaja lată cu nisip fin, multele ambarcațiuni mari ș mici, turiști de toate națiile. Plante tropicale, clădiri colorate,locuri de odihnă…..

De pe dig poți admira turiști de toate vârstele, multe ambarcațiuni, apele limpezi ale Mării Ligurice, terasele colorate.

Un orășel mic dar cochet, plin te turiști la orice oră. Am înțeles că hotelurile sunt mai tot anul ocupate, cu greu poți găsi un loc mai ales în perioadă de vârf. Următoarea debarcare, Portovenere.

27 martie 2024 - Posted by | Vacanta | , ,

Un comentariu »

  1. Orășel foarte frumos, poze minunate!

    Comentariu de uzonovici matilda | 1 aprilie 2024 | Răspunde


Lasă un comentariu