Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Bucurie de DINAMOVIST

Cred ca Mo este fericita. Mai stiu eu pe cineva care este in aceeasi stare. Felicitari, daca merita, merita. Asta e! Se poate juca si fotbal pana in ultimul moment al partidei. Si pana la urma totul a depins de flerul sau nu, al unui portar. Bravo Matache. Oricum a fost o mare surpriza, dupa un 0-3 acasa sa faci faci 0-3 in deplasare, sa treci peste stresul atator penaltiuri si sa castigi este chiar o performanta. Sa fiu sincera, pana si eu care nu ma pricep la fotbal, am avut emotii. Doream ca Mo sa fie rasplatita pentru gestul eroic de la Bucuresti.

28 august 2009 - Posted by | Dinamo, Fotbal, Meci

6 comentarii »

  1. Mo e fericita 🙂

    Vezi ca nu merge linkul de pe „eroic” l-ai pus gresit.

    Comentariu de criserb | 28 august 2009 | Răspunde

    • Am corectat. Puteai s-o faci si tu, de ce te-am investit cu calitatea de administrator? Hi, hi, hi !!!!!

      Comentariu de ghiocel07 | 28 august 2009 | Răspunde

  2. asa suntem noi dinamovistii … ne manifestam intr-un mod unic si cand suntem suparati ( din pacate ) dar si cand suntem fericiti. Fericiti , da! nici nu putea fi altfel , pentru ca : cei ce sunt dinamovisti niciodata nu sunt tristi 🙂

    Comentariu de IONUT | 28 august 2009 | Răspunde

  3. Oau, Ionut, chiar asa?

    Comentariu de ghiocel07 | 28 august 2009 | Răspunde

  4. ghiocel,
    fericire e putin spus despre ce am trait noi dinamovisti!

    Comentariu de mo | 30 august 2009 | Răspunde

    • Trebuie sa spun ca am foat alaturi de voi, dar la loviturile de la 11 m am inchis ochii de fiecare data.

      Comentariu de ghiocel07 | 30 august 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu