Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Gala Premiile Exclusiv

Acum o saptamana cred, am primit un mail si o invitatie  de la „Exclusiv Media Group” si sincer am fost luata prin surprindere. Eram invitata la decernarea “Premiilor Exclusiv” editia 14. Cum sa nu fiu surprinsa cand nu mai sunt in campul muncii, nu sunt foarte activa in comunitate, nu fac parte din nici un partid politic, nu sunt om de afaceri…. Acum cativa ani am fost nominalizata si declarata „Bancherul anului”, dar acum….????

La data si ora stabilita m-am prezentat la sala de marmura a Primariei Petrosani unde era adunata spuma Vaii Jiului si a judetului Hunedoara, de la reporteri, realizatori tv, ziaristi la oameni de afaceri, primari, medici, presedinte de consiliul judetean…..Dul Tiberiu Vintan amfitrionul acestei manifestari prezinta alocutiunea de bun venit

dupa care, ajutat de asistentul personal, incepe decernarea „Premiilor Exclusiv”.

Nu mare mi-a fost mirarea sa vad ca-mi sunt „apreciate performantele de succes ale jurnalismului de calitate in spatiul virtual”, sa fiu nominalizata si sa primesc „Premiul de excelenta pentru jurnalism online”, pentru administrarea blogurilor Ghiocel07 si Retetelemamei  Binenteles ca nu m-am asteptat, desi sunt pasionata si pun suflet in ceea ce scriu si fac. Consider ca daca eu vad locuri si lucruri ce-mi plac sa le promovez dar si sa trag un semnal de alarma acolo unde treburile nu merg tocmai bine. In ceea ce priveste blogul de retete, acesta este dedicat mamei mele de la care am mostenit multe hartiute cu retete simple, dar bune. Multumesc inca o data dlui Tiberiu Vintan pentru acest premiu care ma onoreaza, si-l dedic fiului meu, cel care ma incurajeaza si ma sustine.

Cel mai emotionant moment a fost cel in care s-a acordat „Premiul de excelenta pentru intreaga activitate” dlui Prof. dr. ing. Vasile Zamfir, decan al Facultatii de Masini, cu o prodigioasa activitate didactica, de cercetare stiintifica si publicistica, participant la intruniri stiintifice locale, nationale si internationale, un om de un inalt profesionalism si daruire.

Si pentru ca a fost a 14 editie, trofeul pentru „Omul anului” are 14 kg si a fost acordat dlui Costel Avram.

Felicitari organizatorilor si multumesc ca si-au adus aminte si de cei care nu se vad zi de zi pe sticla.

20 Februarie 2014 - Posted by | Valea Jiului | ,

10 comentarii »

  1. Felicitari, doamna! Sa continuati ceea ce faceti si sa fiti in continuare un Om excelent!

    Comentariu de nina | 21 Februarie 2014 | Răspunde

    • Multumesc Nina pentru felicitari si incurajari.

      Comentariu de ghiocel07 | 21 Februarie 2014 | Răspunde

  2. Reblogged this on AFACERI IN VALEA JIULUI.

    Comentariu de afacerivj | 21 Februarie 2014 | Răspunde

  3. felicitari, ghiocel! sa scrii in continuare, ca uite ce bine o faci 🙂

    Comentariu de andreea | 21 Februarie 2014 | Răspunde

  4. Distinsa Doamna, am fost printre cei prezenti in sala si, sincer, si pe mine m-a luat prin surprindere …PREMIEREA Dumneavoastra si-mai mult- premierea mea. Pentru ca atat distinsa dumneavoastra persoana cat si umila mea fiinta SUNTEM nevazuti! Dumneavoastra aveti-am inteles -o activitate EXCEPTIONALA pe blog iar eu incerc SA NU UIT DE UNDE AM PLECAT si CAT DE MULT DATOREZ Vaii care M-A FORMAT ca om si ca ziarist! Aduc dezinteresat carti prin institutia mea, RADIO TIMISOARA si iau-in schimb, de acolo din Vale voci, experiente de viata, imagini SONORE pentru a ,,arata ,,ascultatorilor adevarata (si MINUNATA) fata a vaii carbunelui! Suntem doi oameni privilegiati si care, datorita premiilor noastre si acestui DISTINS domn Tiberiu Vintan si echipei sale, ramanem -pe mai departe-datori Vaii! Sarut mina, va spune Ioan Alexandru Tatar-Radio Timisoara(tataralexioan@gmail.com)

    Comentariu de Ioan Alexandru Tatar | 21 Februarie 2014 | Răspunde

    • Stimate domn, am ramas surprinsa inca o data primind acest mesaj. Pentru mine intretinerea blogurilor si FB-ul m-au tinut pe linia de plutire intr-o perioada dificila a vietii, iesirea la pensie. Dupa o viata cu program destul de incarcat m-am vazut dintr-o data cu prea mult timp liber pe care trebuia sa-l umplu cu ceva util. In plus relationarea in zona noastra este destul de dificila…..Sper sa continuati sa cititi blogurile mele, m-as simti onorata. Cu stima, Steluta Ghiocela

      Comentariu de ghiocel07 | 21 Februarie 2014 | Răspunde

  5. Va felicit din suflet pentru premiile obtinute, le meritati din plin. Va apreciez foarte mult blog-urile si de multe ori m-am inspirat din retetele dumneavoastra. As vrea totusi sa ii felicit si pe domnul Serb si Cristi pentru intreaga activitate de pe bloguri.

    Comentariu de Livia | 21 Februarie 2014 | Răspunde

    • Draga Livia, ma bucura nespus aceste randuri de la tine. Multumesc pentru felicitari iar faptul ca-ti sunt de folos ma face fericita. Te pup.

      Comentariu de ghiocel07 | 21 Februarie 2014 | Răspunde

  6. FELICITARI!

    Comentariu de Orlanda | 24 Februarie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

