Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Echipa mea favorită, Alina și Iuri

Am lăsat câteva zile să se sedimenteze dezgustul după o emisiune tv. Poate ați ghicit. Dacă nu, vă spun că este vorba de „Dansează printre stele”. A câștigat echipa trustului, echipă favorită încă de la începutul concursului. Nu este normal așa ceva, după părerea mea această pereche nu aveau ce caută acolo.

La orice concurs se specifică clar că angajații nu pot participa. Dar așa, premiul a rămas „acasă”. Până și Mihai Petre, durul jurat, a spus că perechea Alina & Iuri a fost cea mai buna, iar dansul final „este cel mai bun dans al emisiunii. Ați avut naturalețe. Tot respectul meu.”

Echipa Alina Eremia & Iuri Ribac este câștigătoarea mea.

Acum chiar mă bucur că s-a decis să se renunțe la emisiune, din cauza audiențelor proaste.

21 Noiembrie 2014 - Posted by | Emisiuni tv

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

