Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Amintiri din școala generală

Zilele trecute am văzut postate de Monika pe FB câteva fotografii de la Școala nr.2 din Colonia Petroșani. Am fost foarte impresionată, mi-am adus aminte de frumoșii ani petrecuți acolo. Era o școală de cartier muncitoresc, Colonia fiind locuită mai mult de mineri și auxiliarii care munceau la Mina Dâlja.

Asta nu împiedica cu nimic ca noi să fim bine educați, să avem dascăli buni, cu dragoste de meserie dar și de copii. Eram priviți putin ciudat de copiii din „oraș”, adică de la Școala nr.1 sau 4, școli cu copii de intelectuali…..

Când ne-am mutat la bloc în „oraș” părinții m-au transferat la Școala Generală nr.1, eram după primul trimestru al clasei a-V-a. Nu am fost foarte bine primită de colegi, dar totul s-a risipit când dna profesor Moșic, recunoscută ca foarte exigentă dar corectă m-a ascultat și am luat nota 10, la biologie. Abia atunci am devenit parte din colectivul clasei.

Ani frumoși, elevi ambițioși, dascăli excepționali. Vremuri de mult apuse!

25 Noiembrie 2014 - Posted by | Amintiri | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

