Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ce imi place sa mananc – Leapsa

Crystar vrea sa stie ce mancare imi place. In general nu sunt mofturoasa si nici pofticioasa. Cu toate acestea am cateva preparate care-mi plac in mod deosebit. De exemplu pestele prajit, salata de vinete, taitei cu varza, gratar de pui cu cartofi prajiti, muraturi asortate si inghetata de ciocolata. Savurez cu placere orice fruct. Nu ma omor dupa supe si ciorbe, sosuri si prajituri cu crema. In general sunt destul de precauta sa mananc in locuri si de la persoane pe care nu le cunosc si care nu-mi inspira incredere. Din punctul acesta de vedere sunt o „sclifosita”. Pentru cultura generala a celor care citesc, vreau sa spun ca sunt localuri foarte bune in provincie, unde se mananca bine, cu servire ireprosabila si la pret bun. Cu toate acestea ceea ce pregatesti in propria bucatarie nu se compara cu nimic. Iar daca ai o mama care sa le prepare pentru tine este si mai bine.

Leapsa merge mai departe la: Mo, Denisa, Carina, Octavian

23 Februarie 2008 - Posted by | Blogroll, Calatorie, Curiozitati

3 comentarii »

  1. Da, si sa va spun eu ce se intampla dupa ce mananca, cu pofta, una din mancarurile preferate…
    Dar mai bine … nu .

    Comentariu de sip | 23 Februarie 2008 | Răspunde

  2. […] perete cu ăsta, de exemplu. Dar n-am ce face, sunt o pofticioasă, iar dacă deni m-a întrebat Ghiocel ce îmi place să mănânc, trebuie să-i […]

    Pingback de Denisuca » Blog Archive » Mâncare, eşti dragostea mea! | 23 Februarie 2008 | Răspunde

  3. […] perete cu ăsta, de exemplu. Dar n-am ce face, sunt o pofticioasă, iar dacă deni m-a întrebat Ghiocel ce îmi place să mănânc, trebuie să-i […]

    Pingback de Mâncare, eşti dragostea mea! | 28 Septembrie 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

