Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Europark Salzburg

Centrul comercial Europark este cel mai mare mall comercial din vestul Austriei cu o arhitectura moderna si atractiva. Este   situat la iesirea  Klessheime de pe autostrada A1, la cca 10 minute cu masina de centrul orasului Salzburg.

Daca ajungi aici esti uimit nu numai de marimea lui dar si de arhitectura care inglobeaza multa sticla,

spatii deschise si zone de agrement.

Ce sa mai spun de parcarea enorma (are 4500 de locuri).

Citind pe internet am aflat ca este considerat a fi cel mai frumos centru comercial din lume primind multe premii dintre care si pentru arhitectura sa creata de arhitectul italian Massimiliano Fuksas care a castigat concursul de design in 1994.

Mall-ul ofera tot ceea ce-ti doreste inima. Pe o suprafata de 50.000 mp sunt peste 130 de magazine cu o gama larga de produse, de marci din cele mai scumpe si mai sofisticate.

Ne-am plimbat aici ca pe bulevard,

de la un magazin la altul, de la un etaj la altul,

am stat, am admirat,

am cumparat cateva suveniruri (de bucatareala, binenteles) si in cele din urma am iesit pe „acoperis” unde am dat de o parcare imensa cu indicatoare si treceri de pietoni.

Langa Mall se afla magazinul Ikea cu o suprafata de 20.000 mp. Nu stiu cum or fi cele de la noi din tara, dar acesta este imens. Am intrat si noi, am gasit produse de care nici nu stiam ca exista, preturi destul de acceptabile.

Daca eram in tara probabil ca am fi cumparat multe lucruri, dar asa ne-am multumit cu cateva feacuri. Tot plimbandu-ne de colo-colo ne-am dat seama ca nu mai stiam pe unde am intrat.

Ajunsesem la un etaj superior si nici nu am simtit. Probabil daca ne tineau picioarele mai zaboveam dar asa am cautat una din iesiri, am scanat produsele din cos, am platit si am plecat incantati de ceea ce am vazut.

In afara de magazine aici se gasesc si sali de teatru (care poate primi pana la 250 persoane) si cinematografe din cele mai frumoase, mai dotate si  mai moderne, o platforma pentru spectacole de cabaret, teatru, concerte si filme.

Daca aveti ocazia, merita sa va petreceti cateva ore in Europark.

25 Iunie 2012 - Posted by | Salzburg | , , ,

4 comentarii »

  1. Mmm… unde as avea eu norocul sa-l conving pe al meu sa facem un asa shoping..?! :)) Poate doar sa-l scap la „d-alea de bagat in priza”, iar eu sa-mi fac de cap prin Ikea (si nu numai)… binenteles tot dupa lucruri ptr bucatarie sau de design.
    Va pup si va felicit ptr ca va faceti timp sa va plimbati atat de mult!

    Comentariu de Simona | 25 Iunie 2012 | Răspunde

    • Simona, concediul nostru este de 10 zine in care incercam sa vedem cat mai mult, sa recuperam anii in care nu am iesit din tara din diverse motive. Iti doresc sa ne calci pe urme, este destul de obositor dar crede-ma, merita.

      Comentariu de ghiocel07 | 26 Iunie 2012 | Răspunde

  2. :((( eu am amintiri triste de aici. mi se stricase mobilul vechi de tz ani si de craciun B mi-a facut cadou unul foarte frumos si sofisticat. si cand am facut o pauza la mall-ul asta, nu stiu cum am facut de l-am pierdut. avea exact o saptamana. cred ca am plans o luna intreaga, nu de bani, dar cat de faptul ca era cadou dat cu multa dragoste. de atunci nu ne-am mai oprit acolo 😀

    Comentariu de andreea | 26 Iunie 2012 | Răspunde

    • Mda, am si eu o asemenea amintire intr-o alta locatie si tot asa trec pe acolo si intorc capul.

      Comentariu de ghiocel07 | 26 Iunie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

