Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Peretii de sare din Salina Turda

Am vizitat Salina Turda, sincer este un obiectiv turistic ce merita promovat in tara si in lume. Este foarte bine organizata, taxele sunt decente, drumul destul de bun, iar ceea ce vezi acolo merita fiecare banut din investitia facuta.

Inca de la intrare esti fascinat de galerie

si de peretii galeriei.

Dar pe langa galerii, mine, lac, scari

si „balcoane”,

m-au impresionat restul zidurilor de sare. Fiecare loc arata altfel, uneori ai impresia ca sunt slefuite cu scule sofisticate.

Dar decat sa povestesc eu, mai bine las cateva fotografii care sa exemplifice frumusetea locului.

Ce spuneti? Eu am ramas asa cum se spune „cu gura cascata” uitandu-ma pe pereti 🙂

24 Februarie 2014 - Posted by | Romania | , ,

3 comentarii »

  1. Şi eu am rămas plăcut impresionat de salina din Turda

    Comentariu de Ovidiu | 24 Februarie 2014 | Răspunde

  2. Frumoase structuri. In timpul vizitei am fost tentat tot timpul sa pun limba pe pereti. Pacat ca mirosea asa de urat.

    Comentariu de Stefan | 14 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

