Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Pitești, orașul lalelelor în luna decembrie.

În drum spre București am intrat în Pitești. De când cu centura și autostrada nu am mai fost prin oraș, nu mai știam ce schimbări s-au făcut. Am constatat că s-au construit multe benzinării, multe marketuri, circulația este mai puțin intensă.

Și ca să vedem dacă la Pitești s-a organizat un târg de Crăciun, am intrat mai adânc în oraș, în zona centrală, unde în luna mai este organizată Sărbătoarea lalelei. Dar până la Târgul de Crăciun câteva fotografii din această zonă.

Biblioteca Județeană Argeș „Dinicu Golescu”

Cinematograful „Sebastian Papaiani”

e

Curtea de Apel

Museum ‘Suveniruri”

Hotel „Muntenia”

Primăria orașului

Teatrul „Alexandru Davila”

Centrul Militar

Blocuri curate chiar dacă sunt din alte timpuri….

Hotel Argeș

Un oraș care mi-a plăcut de câte ori am trecut prin el. Curat, ordonat, aerisit….. În plus aici are loc în fiecare an Festivalul Lalelelor.

24 Decembrie 2014 - Posted by | Romania | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

