Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Dragoste la prima vedere

Zilele trecute am fost la București să-mi văd prețiosul cadou. Adică nepoțelul meu venit pe lume într-o zi specială, de ziua mea. Este deja mare, are 10 zile🙂 Un copilaș dulce cu activitate constantă: masă, somn, băiță și toate cele obișnuite unui bebeluș. Sunt foarte fericită că l-am văzut, că i-am urmărit grimasele în somn, că l-am surprins în primul balansoar. Ce mai, sunt o bunicuță fericită.

Nu mă întrebați cu cine seamănă că nu știu, este prematur să facem speculații pe această temă. Oricum, important este să fie sănătos, să crească mare și să aibă toată dragostea noastră. Să trăiești fericit și să ai parte numai de bucurii în această lume. Bunica te iubește chiar dacă nu este permanent lângă tine. Va veni o zi în care te voi lua în brațe și te voi plimba cu selenara „trăsurică”. Până atunci părinții tăi te sorb din ochi, te adoră și te cresc așa cum știu ei mai bine.

19 Ianuarie 2015 - Posted by | Copii | , ,

1 comentariu »

  1. Să fie sănătos şi norocos! Vouă să vă dea Dumnezeu sănătate, răbdare şi putere să-l creşteţi mare!

    Comentariu de ecoarta | 20 Ianuarie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

