Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cadoul mult visat

Chiar daca avem o anumita varsta, in preajma sarbatorilor devenim copii. Unii asteapta pe Mos Craciun, unii se supara ca nu le aduce ceea ce-si doresc, unii sar in sus de bucurie ca Mosul le-a satisfacut dorinta. Nu intotdeauna se poate realiza ceea ce ne dorim. Uneori trebuie sa stim ca poate nu meritam mai mult, sau pur si simplu nu se poate. Pacat ca farmecul  Craciunului sa se risipeasca numai pentru ca „asa trebuie sa fie”. Dar sa trecem la lucruri mai placute. Mos Craciun stie ca sunt pasionata de aparatura electrocasnica si mi-a adus cadou o masina de facut paine. Numai din asta nu aveam !

 A stiut el asta si mi-a adus. Multumesc .

Am inceput sa studiez prospectul si cateva retete de pe www.culinar.ro . Sper s-o testez cat de curand. Totul depinde de aprovizionarea cu ingredientele necesare. Fiul meu a fost cel mai fericit pentru ca a primit ceea ce-si dorea, un LCD Samsung. Unul chiar mai bun decat cel descris de el. A topait de bucurie. Asa face intotdeauna cand primeste ceea ce-si doreste. In caz contrar nu spune nimic, dar lasa buza in jos a dezamagire. Cel mai putin satisfacut a fost tatal lui Criserb care-si dorea o camera video si a primit un DVD Player Samsung. Candva isi dorea si asta, dar intre timp a evoluat la camera video. Dorintele fiecaruia sunt multe si destul de costisitoare. Eu in general daca am o dorinta sau vreau neaparat ceva imi cumpar singura, oricum Mosul nu-mi aduce. Am invat lectia in 29 de ani, dar parca tot astept ceva cat de mic sub bradul de Craciun.

22 decembrie 2007 - Posted by | Anotimpuri, Cumparaturi, Sarbatori

3 comentarii »

  1. Recunosc „eu” am fost cel nemultumit… dar mi-a trecut.
    Multumesc Mosule , … si camera ???

    Comentariu de sip | 23 decembrie 2007 | Răspunde

  2. […] facuta acasa De Craciun am primit o masina de facut paine de la fiul meu. Am citit pe internet mult, si pro si contra. Multe doamne si nu […]

    Pingback de Paine facuta acasa « Ghiocel07’s Weblog | 31 decembrie 2007 | Răspunde

  3. […] cu mac Nu am folosit de mult masina de paine si m-am gandit sa-i dau de lucru, asta multumita Miculinei care mi-a furnizat o reteta minunata. […]

    Pingback de Sucitura cu mac « Retetele Mamei | 20 martie 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu