Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

M-au napadit virusii

Eu din fire sunt foarte precauta. Am mare grija de sanatatea mea si a celor dragi mie. Deci si de sanatatea Laptopului si a lui Piciulica. In concluzie nu descarc nimic inutil, nu aduc fisiere de la  nimeni, nu bag in el CD sau stikuri de la necunoscuti. Singurul care are acces la ele este Cristi. El este cel care mi-i le intretine, care le „consulta” si le trateaza. Cum a fost zilele astea acasa si nu si-a adus calculatorul, l-a folosit pe al meu. A fost la munte, a facut poze si el si papa si la intoarcere dup-o masa copioasa au facut schimb de fotografii. Cristi le-a pus pe stikul lui si dragut cum este de obicei mi-i le-a dat si mie. Foarte mandra eu, le copiez pe calculator sa ma mandresc cu plimbarea tura lunga a lui Criserb, cu cazaturile Danei, cu oboseala sotului. Pana aici nimic deosebit. Numai ca bucuria mea nu a tinut prea mult. Butonez eu putin si….pauza. Calculatorul meu, daca ar fi avut glas cred ca ar fi inceput sa tuseasca si sa stranute. Dar asa, in afara de faptul ca nu mai mergea, altceva nimic!  Dau un help la Cristi, instaleaza el ceva pe acolo, incercam din nou,  merge putin si gata. O luam de la inceput si ajungem la concluzia ca este un mega-virus care distruge fisierele „exe”. Instalam Google Crome si mergem mai departe. La fel procedez si cu Piciulica. Aseara eram foarte multumita ca ambele calculatoare sunt ok. Astazi in schimb constat ca fisierele pe care le am salvate in calculator nu se deschid, ca totul merge greu, ca nu pot face nici macar o devirusare. Cred ca le trimit la doctor, nu am alta solutie.

30 martie 2009 - Posted by | Laptop, Tehnologie, Virusi

10 comentarii »

  1. RABDARE,multa rabdare…E epidemie!

    Comentariu de mariana | 31 martie 2009 | Răspunde

    • @mariana- o sa-i dau aspirina si daca nu-i trece merg cu el la doctorul de familie

      Comentariu de ghiocel07 | 31 martie 2009 | Răspunde

  2. … sa nu trebuiasca sa-l duci la popa ….Doamne fereste!

    Comentariu de sip | 31 martie 2009 | Răspunde

    • @SIP-daca vrei sa stii, l-am rezolvat momentan. Nu ma intreba ca nu-ti spun.

      Comentariu de ghiocel07 | 31 martie 2009 | Răspunde

  3. Am retinut… dar nici tu sa nu ma mai intrebi !
    Acum chir m-am suparat !

    Comentariu de sip | 1 aprilie 2009 | Răspunde

    • Nu ai de ce sa te superi, a fost numai de moment. Acum chiar mergem la clinica. Sper sa ne trimiti portocale ……

      Comentariu de ghiocel07 | 1 aprilie 2009 | Răspunde

  4. Urmaresc si eu sa aflu diagnosticul de la voi. Doctorul nostru de familie s-a reprofilat si nici cu bacsis gras nu mai vrea sa ne dea o mana de ajutor…Am sa-l tratez cu portocale acasa, daca zice Ghiocel; poate, poate!…

    Comentariu de mariana | 1 aprilie 2009 | Răspunde

  5. :))

    Comentariu de dana | 1 aprilie 2009 | Răspunde

  6. @mariana-te tin la curent.
    @Dana-nu rade…ajungi si tu la doctor si sa te vad atunci cum platesti!!!!!!!!!!

    Comentariu de ghiocel07 | 1 aprilie 2009 | Răspunde

  7. […] este fericit Dupa cum stiti Piciulica al meu era bolnav. Astazi nenea doctorul, adica fiul meu, impreuna cu o asistenta priceputa l-a tratat, nu mai are […]

    Pingback de Piciulica este fericit « Ghiocel07 | 22 aprilie 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu