Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Wiener Schnitzel

Pentru ca am vazut la Cristi un mega snitel m-am gandit sa va arat ca la Viena indiferent unde, snitelul este urias. Noi de obicei mancam pe terasa la Chattanooga, undeva in centrul Vienei pe langa Catedrala Sf Stefan. Adevarat ca nu este de marimea celui prezentat de Cristi, dar si asa abia l-am mancat. Pentru curiozitate vom face o vizita si la locatia prezentata.

Unul urias

Fiecare cu portia lui

Si pentru ca unu nu era de ajuns, iata doua

Aceasta este locatia, merita vizitata.

Si daca doriti un meniu…

12 ianuarie 2010 - Posted by | Snitel, Viena

7 comentarii »

  1. hmmm, ghiocel ce pofta mi-ai facut, arata minunat! e cu salata de cartofi servit, cumva?

    Comentariu de alison | 12 ianuarie 2010 | Răspunde

  2. …cartofii arata de nota 20! snitelelor de genul acesta, cumnata mea le numeste ”mitocanesti” iar prin comparatie, imagineaza-ti cum arata ale mele daca din juma de pipt de pui, de marime medie, eu fac 10!…

    Comentariu de mariana | 12 ianuarie 2010 | Răspunde

  3. @alison-da, era salata de cartofi cu maioneza. Minunat!
    @mariana-ai vazut ca nici la mine nu iasa mari http://retetelemamei.wordpress.com/2010/01/10/snitel-cu-cartofi-prajiti/#more-2381

    Comentariu de ghiocel07 | 12 ianuarie 2010 | Răspunde

  4. Daca va e dor, puteti servi un snitel vienez si multe altele la restaurantul NUMBER ONE din Petrila. Numele este intradevar pe masura calitatii serviciului.

    Comentariu de SAF | 13 ianuarie 2010 | Răspunde

  5. @SAF – Taci tu !

    Comentariu de sip | 13 ianuarie 2010 | Răspunde

  6. Da, n-ar fi rau sa o luati intr-o zi pe d-na Ghiocel si sa ne intalnim acolo …

    Comentariu de SAF | 13 ianuarie 2010 | Răspunde

  7. […] adus aminte de snitelele mancate la Viena, m-am suparat si am trecut la treaba. Nu va e […]

    Pingback de Snitele romanesti - Retetele mamei | 30 mai 2012 | Răspunde


Lasă un comentariu