Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Tratament pentru tuse

Elisa mi-a indicat o reteta pentru tuse. Am facut o jumatate de portie.

20 nuci spalate, sparte si puse cu tot cu coji in cratita; 1/2 kg de miere de albine sau zahar; zeama de la 5 lamai mari; 5 cepe curatate, intregi; apa cat sa le acopere cu un deget mai mult.
Toate se fierb cu capac, mai mult de o ora, la foc incet. Se strecoara si se pastreaza in sticla la frig sau camara.
Se ia o lingurita dupa fiecare masa (de 5 ori pe zi)
Se face tratamentul si daca a disparut tusea, 5 zile la rand.

Multumesc Eliza. O sa fiu mai atenta la retetele postate de tine pe blog.

8 februarie 2010 - Posted by | Medicina neconventionala, Sanatate, Tuse

7 comentarii »

  1. ..spalate si sparte,crapate ,poate am uitat sa zic acolo in reteta.
    Sa te faci bine si multa sanatate!
    Multumesc si eu .

    si acopera,ca vad ca n-ai pus capac…
    iar daca se face si dupa jumatre de ora…vezi tu,sa nu-ti dispara tot lichidul.
    Buuun asa.

    Comentariu de Elisa | 8 februarie 2010 | Răspunde

  2. da,ai scris,dar in craticiora le vedeam intregi,hahahaha!

    Comentariu de Elisa | 8 februarie 2010 | Răspunde

  3. Pai nucile s-au intors cu burta-n sus. Am luat capacul numai pentru sedinta foto.

    Comentariu de ghiocel07 | 8 februarie 2010 | Răspunde

  4. Bine,bine,sper c-ai pus destula apa ca sa-ti mai si ramana siropul hahaha!

    Comentariu de Elisa | 8 februarie 2010 | Răspunde

  5. Da normal. Daca nu-si face efectul astept curierul ….

    Comentariu de ghiocel07 | 8 februarie 2010 | Răspunde

  6. Pe ce-mi stica ea nucile ! In loc sa-mi faca praji !

    Comentariu de sip | 9 februarie 2010 | Răspunde

  7. Ghiocel foarte fain si interesant blogul tau, dar am venit special sa-ti multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Si eu te voi vizita des, pentru ca ai multe chestii uteile pe blog.Te pup si-ti doresc o dupa amiaza placuta.

    Comentariu de Micul | 9 februarie 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu