Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

O zi speciala in viata mea si a fiului meu

Ce poate dori o mama fiului ei? In primul rand sanatate. Vine o vreme in care ne dam seama ca nimic nu este mai important. Pe urma multa fericire alaturi de Dana, alaturi de noi parintii tai si alaturi de toti cei care-ti sunt aproape. Dragul meu, sa ai parte de ce-i mai frumos in viata, sa apreciezi fiecare zi, fiecare raze de foare, fiecare strop de ploaie, fiecare zambet, fiecare cuvant, fiecare gest de tandrete. Mi-as fi dorit sa-ti fac o surpriza in aceasta zi aniversara, dar tu stii de ce nu s-a putut. Oricum gandul meu este alaturi de tine acum si in fiecare zi a vietii. Te iubesc dragul mamei!

La Multi Ani!

PS. Si daca tot „plutesc” lucrurile la tine in casa, m-am gandit ca si sampania se incadreaza in subiect 🙂

foto

28 iulie 2012 - Posted by | Aniversare | , ,

9 comentarii »

  1. sa va bucurati de el multi ani,ce bine e cand mai esti copilul mamei.

    Comentariu de mia | 28 iulie 2012 | Răspunde

  2. la multi ani pentru cristi! sa aveti cat mai multa sanatate, sa va bucurati unii de altii cat mai mult timp!

    Comentariu de andreea | 28 iulie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Andreea. Si voua va doresc numai bine, calatorii frumoase. Esti sursa mea de documentare.

      Comentariu de ghiocel07 | 30 iulie 2012 | Răspunde

  3. Multumesc mama! Chiar daca esti departe de mine in acest moment stiu ca sufleteste esti langa mine. Te pup!

    Comentariu de criserb | 28 iulie 2012 | Răspunde

  4. Sa va traiasca baiatul, sa fie sanatos si fericit, si sa va bucure cat mai curand cu o multime de nepoti! Doar o mama poate simti cu adevarat aceasta zi speciala…
    Va pup dulce-dulce

    Comentariu de Simona | 30 iulie 2012 | Răspunde

  5. La multi ani,baiatului!:)

    Comentariu de Aniela Deby | 2 august 2012 | Răspunde


Lasă un comentariu