Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Vizită în HD: finala

Orice început are și un sfârșit. Așa este și în cazul #vizitainHD. Ieri a fost ultima zi. Am luat micul dejun care parcă vroiam să nu se mai termine, am lungit cafeaua cât am putut, am făcut ture între mașină și sala de mese, încercam parcă să amânăm momentul desparțirii.

Au început să plece participantii unu căte unu și în final ne-am îmbarcat și noi. Mulțumesc organizatorilor Denisa, Sebi și Călin. Mă bucur că am cunoscut persoane tinere și pasionate de munca lor: Cristian, fam Crintea, Daniel, Alin, Gigi, MădălinaFrancisc Vasile, Rareș și le mulțumesc pentru că mi-au dat ocazia să le fiu alațuri în aceste 3 zile minunate. A fost prima dată când am participat la un eveniment alături de soțul și fiul meu Cristi. Acum că sunt la căsuța mea, după un somn bun de refacere, încep să descriu în amănunt activitatea fiecărei zile: Castelul Corvinilor, Muzeul Aurului din Brad, Avram Iancu din Tebea, Casa memorială Crișan, Mănăstirea Crișan, Juliana Ballroom și în final, cu ajutorul prietenilor ceva despre Noaptea Muzeelor, la care nu am participat, din păcate.

19 mai 2014 - Posted by | Vizita in HD 2014 | , , ,

2 comentarii »

  1. […] Orice început are și un sfârșit. Așa este și în cazul “Vizită în HD“. Ieri a fost ultima zi. Am luat micul dejun care parcă vroiam să nu se mai termine, am lungit cafeaua cât am putut, am făcut ture între mașină și sala de mese, încercam parcă să amânăm momentul despărțirii. – articolul integral […]

    Pingback de Cum a fost vizita în HD, ediţia 2014 | Denisa Bârgău ✿ | 19 mai 2014 | Răspunde

  2. Mi-a făcut mare plăcere să petrec un week-end alături de oameni faini! 🙂

    Comentariu de Gigi | 25 mai 2014 | Răspunde


Lasă un comentariu