Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Menton-Innsbruck

Cum concediul era pe sfarsite si timpul in dimineata respectiva nu se arata de plaja, am plecat din Menton spre Innsbruck, lasand in urma noastra frumusetea Coastei de Azur si copiii care tocmai sosisera. Eram putin trista ca se termina concediul dar, la gandul ca trec din nou prin Austria ma facea sa uit de toate. Tot drumul pana la Innsbruck l-am parcurs pe autostrada lasand in urma rand pe rand Genova, Bologna, Brescia, Bergamo, Milano, Torino, Brenner. La Innsbruck am cauta cazare la Aldrans, unde ne petrecusem concediul in toamna lui 2008, dar nu ne-am imaginat ca toate pensiunile de acolo si din toata zona respectiva sa fie pline. Desi ora era cam tarzie am plecat spre Salzburg, gasind astfel o pensiune draguta unde am putut poposi.

O dimineata superba

Trotuarele-si fac toaleta dimineata in zori

Flori in interior …

…si exterior

O intersectie eleganta si un indemn la recreere

Si de aici pe un timp racoros si ploios, am plecat spre Kaprun.

20 august 2009 - Posted by | Austria | , ,

Un comentariu »

  1. Foarte frumos,si eu visez la o vacanta sau macar la un weekend in asemenea loc:))Imi place arhitectura nemteasca..

    Comentariu de mamica_de_Sebastian | 21 august 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu