Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Kaprun

Pentru ca multi romani merg la schii in Austria la Kaprun, ne-am abatut putin de la traseu si am vizitat si noi aceasta statiune. Poate din cauza timpului ploios, dar mie nu mi-a placut in mod deosebit. Sigur daca era soare impresia era alta. Cand am plecat din Menton erau 34 grade…………………………………..iar la Kaprun erau 14 grade…………………

…………………………………..

„Kaprun este o statiune mai mica, situata intre 766-1766 m. In aceasta statiune cele 15 km de partii sunt deservite de 6 teleshiuri, 2 telegondole si 1 telecabina. Majoritatea partiilor sunt cu grad de dificultate mediu si usor, dar aici se intinde cea mai lunga partie din regiune, o partie albastra de 7 km!” – http://www.skimania.ro

Am facut cateva fotografii printre picaturile de ploaie si cerul inourat.

Si aici vine barza

22 august 2009 - Posted by | Austria, Kaprun, Schi

Un comentariu »

  1. E chiar misto …trebuie sa-l revedem!

    Comentariu de sip | 24 august 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu