Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Eisstadion Inzell

Inzell este un municipiu in districtul Traunstein din Bavaria, Germania. Este cunoscut pentru Inzell Eisstadion, un patinoar artificial, situat la 690 de metri altitudine care a fost folosit pentru multe campionate internationale de patinaj viteza si patinaj artistic.

Pentru documentare…..

In 2011 a fost gazda a campionatului mondial de patinaj viteza. Pentru acest eveniment arena a trebuit să fie modernizata, pista de patinaj viteza (construita initial in 1965) a fost remodelata si s-a reconstruit structura acoperisului pentru o maxima performanta.

Desi clima de la poalele muntelui Falkenstein confera conditii ideale in timpul iernii, a fost necesara totusi inchiderea patinoarului pentru a oferi conditii optime de gheata pentru patinaj. Fatada este din sticla transparenta iar acoperisul precum un nor peste un lac inghetat. Acesta ofera publicului o vedere clara a imprejurimilor frumoase.

Noua arena poate gazdui pana la 20.000 de spectatori. De la deschiderea sa spre sfarsitul anului 1965, au fost stabilite mai mult de 80 de recorduri mondiale la patinaj viteza.

Arena este folosita si pentru hochei pe gheata, dirt-track si patinaj cu role. In zona se gaseste si o sala de sport, restaurant, cafenea, cateva casute, un foarte frumos si curat lac, parcare imensa. Ne-am plimbat in jurul arenei, am privit pe geam, am parcat in zona, am fost pe malul lacului, am fotografiat si nimeni nu ne-a oprit sau atentionat. Tare as vrea sa vad daca si la Arena Nationala se poate asa ceva, la orice ora …..

10 Iulie 2012 - Posted by | Germania | , , , , ,

3 comentarii »

  1. ok, de asta nu stiam. buna idee.

    Comentariu de andreea | 11 Iulie 2012 | Răspunde

    • Este o localitate draguta, am stat aici doua zile, o sa pun cateva fotografii. Am nimerit in toiul unei sarbatori, ceva gen zilele orasului…..

      Comentariu de ghiocel07 | 11 Iulie 2012 | Răspunde

  2. […] data am vazut patinoarul dupa care am revenit in oras sa participam si noi la “zilele orasului”. Prima imagine […]

    Pingback de Zilele orasului Inzell-Germania « Ghiocel07 | 13 Iulie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

