Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cumparaturi online

Zilele trecute am vazut pe net niste sandalute, cred eu comode, numai bune pentru km parcursi in concediu. Din pacate nu aveau numarul dorit, asa ca am ramas in asteptare.

Aseara a aparut si marimea dorita asa ca i-am comandat repede, acum sa vad daca vin si daca sunt asa cum apar in magazin. Este prima data cand cumpar incaltaminte online, s-ar putea sa fiu incantata, sau poate nu?! Va tin la curent…..

8 Martie 2014 - Posted by | Cumparaturi |

7 comentarii »

  1. Eu Draga Ghiocel am devenit experta in cumpăraturi online, si din China am cumpărat – sa ne Înțelegem, nu am cumpărat haine, genti sau Încălțăminte, insa bijuterii, gablonzuri… Insa de pe site uri gen outlet-uri private am tot luat si sunt super multumita! Sper sa fii si tu;)

    Comentariu de delicii | 9 Martie 2014 | Răspunde

    • Draga Loredana, eu am comandat aparate de bucatarie, aparate foto, o geanta si acum am indraznit sa comand sandalutele. Sunt curioasa ….

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Martie 2014 | Răspunde

    • Si eu fac cumparaturi din China. Pânã acum am cumparat doar electronice, accesorii foto şi alte mãrunţişuri, dar mai nou am trecut si la hainute. In special pentru bebelusa noastrã.

      Comentariu de Ovidiu | 16 Martie 2014 | Răspunde

      • @Ovidiu-chiar am vazut hainute foarte dragute pentru pitici. Iar daca au calitate si preturi bune, de ce nu.

        Comentariu de ghiocel07 | 16 Martie 2014

  2. Indraznesc sa va intreb, ati primit sandalutele? cum sant ? comode? Multumesc de rasp. Dna Steluta.

    Comentariu de mia | 16 Martie 2014 | Răspunde

    • @mia-am primit un telefon imediat si am fost informata ca urmeaza sa vina tirul cu marfa si de luni in colo vine si pachetul. Nu am nici o graba…..Te tin la curent imediat ce le primesc, si eu sunt curioasa.

      Comentariu de ghiocel07 | 16 Martie 2014 | Răspunde

  3. […] mi-au sosit sandalele comandate online acum ceva vreme. Sunt identice cu cele din sit, arată bine și acușica le scot la plimbare. Poate […]

    Pingback de A venit pachetul….. « Ghiocel07 | 24 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

