Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

„Food Panda”, o aplicație utilă acasă sau la muncă

Având un blog de “bucătareală” dar și acesta generalist, intru foarte des pe tot felul de bloguri, dar cele mai multe sunt cele de călatorie și culinare. Îmi place să navighez pe siteuri cu mâncare atunci când vreau ceva nou, ceva bun, simplu și mai ales gustos. Uneori chiar mi-ar plăcea să dau un telefon și să-mi vină mâncarea aburindă la mine acasă, în loc să stau la căldura aragazului pentru o ciorbă sau un fel doi. M-aș mulțumi chiar și cu o salată. Domnie curată, mon cher….. Și uite așa din click în click am dat de Food Panda.

Nu numai că mi-a plăcut cum sună (cui nu-i place ursulețul Panda…..) dar intrând și văzând despre ce este vorba, am început să-mi pierd ceva timp pe acolo, să văd ce se oferă și care este modalitatea de livrare la domiciliu sau la locul de muncă.

Deocamdată, comenzi se pot face numai în București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara. Dacă dorești o pizza, mâncare tradițional românească, chinezească, asiatică, mediteraneană sau chiar fast food, ai nimerit perfect aici. Sunt convinsă că poți alege ceva bun și gustos aici. De asemenea restaurantele recomandate sunt destul de multe, variate și cunoscute pe plan local.

În concluzie Food Panda este o aplicație ușor de folosit care permite accesul online la majoritatea restaurantelor din orașele de mai sus, restaurante  care au serviciu de livrare la domiciliu. Food Panda oferă mijloace rapide și ușoare de plasare a unei comenzi dar nu are control asupra gătitului mâncării sau a livrării propriu zise. Cu toate acestea, cine nu este mulțumit de calitatea mâncării livrate sau de timpul de livrare, un simplu telefon și se va investiga problema semnalată.

Comenzile se fac telefonic sau pe internet, și foarte important, au lansat o aplicaţie (download iOS şi Google Play) prin care se poate comanda mâncare de la restaurantele respective. La majoritatea transportul este gratuit şi-ţi arată, în funcţie de adresa pe care o introduci, ce restaurante partenere sunt în zonă. Și încă ceva, fiecare restaurant are şi o secţiune de recenzii, în care se pot citi păreri ale clienților despre mâncare, modul de servire sau raportul calitate-preț. Ce poate fi mai simplu? Acum spuneți și voi dacă nu este comod și rapid ca fiind la muncă să-ți comanzi o porție de mâncare după preferință, cu atât mai mult cu cât ai posibilitatea să faci combinații în meniu, sau chiar să-l personalizezi după gustul tău ……

Dar până o să am și eu acces pe aplicația foodpanda.ro, mă mulțumesc cu ceva gătit de mine, după una din rețetele moștenite de la mama mea.

Fotografiile sunt de pe aplicația Food Panda

11 iulie 2014 - Posted by | Restaurant | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu