Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mobilă la comandă, simplu și frumos

Nu știu dacă v-am spus dar sigur ați dedus că fiul meu se pregătește să-și construiască o casă. El care era împotrivă ori de câte ori se aducea vorba de așa ceva. Nu vroia să audă de casă pe pământ și pace. A fost la un moment dat un „duel” de argumente pro și contra cu prietenii internauți. Avea argumentele lui.

Oricum abia și-a cumpărat un frumos apartament pe care l-a făcut așa cum și-a dorit. O frumusețe, ce mai. Dar cum în viață nu este totul precum gândim la un moment dat, cum apar priorități la care cu un an în urmă nu te gândeai, cum viața îți aduce surprize, ne-am trezit într-o bună zi cu întrebarea: ce părere aveți dacă-mi fac o casă. Am rămas foarte surprinși. Și de aici începe marea aventură. Măsurători, avize, aprobări, proiect …..Și cum totul trebuie să fie ca la carte, cum el este foarte meticulos, cum îi place tot ce-i modern dar și la preț rezonabil, a început prospectarea pieței. Chiar pentru orice, de la înțărușare la proiectare, de la construcție la amenajările interioare. Partea aceasta este foarte importantă, este o lucrare pe care nu o faci în fiecare zi, nu poți schimba mobilierul după ultima modă sau după cum visezi noaptea. Așa că deja am început cu toții să prospectăm piața. Bineînțeles că gusturile noastre nu se prea potrivesc cu ale tinerilor, așa și este normal, suntem generații diferite, dar noi avem încredere în tineri noștri copii. Știu ei mai bine ce-și doresc. Din fericire acum ai de unde alege, poți face toată mobile pe comandă, poți consulta internetul și poți să-ți creezi singur interiorul cu un soft performant de specialitate. Eu am găsit ceva interesant, o firmă care realizează mobilier la comandă din pal, MDF, sticla dar și lemn masiv. Este vorba despre cei de la http://www.mobilaromania.ro/

Personalul de specialitate al firmei oferă soluții personalizate în funcție de dimensiunea spațiului dar și de bugetului deținut de client. Un foarte mare avantaj este realizarea proiectelor 2D și 3D, astfel că poți să să-ți dai seama dacă  spațiul este prea aglomerat sau nu, dacă culorile avantajează sau nu. Stai câteva zile, meditezi, te consulți cu cei apropiați și decizi. Când totul este gata personalul firmei face transportul și montajul pieselor de mobilier. Sunt expuse pe site câteva garnituri de mobilier (bucătărie, dormitor, camera tineret, baie) care îmi plac foarte mult. Chiar și fiul meu a fost încântat de ceea ce a văzut.

28 noiembrie 2014 - Posted by | Casa | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu