Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Simfonia Lalelelor 2015

Cred că este a treia oară când ajungem la Pitești de „Simfonia Lalelelor”. De data aceasta chiar întâmplător. În drum spre București am auzit la radio ceva de lalele și ce ne-am zis: hai să oprim poate sunt deja înflorite! Nu ne-am gândit că nimerim în plina lui desfășurare a evenimentului.

Deși la oprite timpul nu a fost deloc favorabil, ne-am echipat de ploaie, am luat aparatul foto și la drum, printre mulțimea de vizitatori, la fel de curioși și dornici de frumos ca și noi.

O mulțime de lalele, standuri cu flori și arbuști de toate felurile și culorile, decorațiuni de casă și grădină….. Noi cum  nu avem grădină ne-am mulțumit să facem fotografii la aceste minunate și gingașe flori, fotografii pe care le împărtășesc cu voi.

Câteva intruse….

….unele mai stilizate

și de ce nu, la plimbare cu bicicleta împodobită cu lalele….

Alte flori, alte aranjamente, alte frumuseți….urmează🙂

27 Aprilie 2015 - Posted by | Pitesti | ,

2 comentarii »

  1. Faine lalelele!🙂 Olandezii încep să aibe concurență!🙂

    Comentariu de Gigi | 28 Aprilie 2015 | Răspunde

    • Da, e minunat să vezi așa frumuseți. Îți încarcă bateriile.

      Comentariu de ghiocel07 | 28 Aprilie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

