Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La mulți ani 2016

Anul 2015 a fost și bun și mai puțin bun dar una peste alta-i aduc mulțumirile mele. Este anul în care am primit cadou de ziua mea un nepoțel, este anul în care copiii mei s-au mutat în casă nouă, este anul în care mi-am petrecut multe zile și nopți la prietenii mei din București.

Toată recunoștința și mulțumirile mele pentru aceste gazde de excepție. Pentru anul care vine ce pot să-mi doresc? În primul rând sănătate că restul se rezolvă de la sine. Pentru voi toți prietenii mei bucurii, împliniri și satisfacții sufletești. Un an poate mai bun, poate la fel, fiecare după dorință.

La mulți ani!

31 decembrie 2015 - Posted by | Sarbatori |

6 comentarii »

  1. […] La mulți ani 2016! […]

    Pingback de Pregătiri de Anul Nou | 1 ianuarie 2016 | Răspunde

  2. Un an nou cu bucurii și multă sănătate! 🙂

    Comentariu de Gigi Țepuș | 1 ianuarie 2016 | Răspunde

    • @Gigi-Mulțumesc la fel. Să ai parte de sănătate și călătorii frumoase.

      Comentariu de ghiocel07 | 13 ianuarie 2016 | Răspunde

  3. La multi ani!

    Comentariu de Dana | 6 ianuarie 2016 | Răspunde

    • @Dana-mulțumesc la fel și ție.

      Comentariu de ghiocel07 | 13 ianuarie 2016 | Răspunde

  4. La mulți ani cu sănătate!

    Comentariu de Adi | 14 ianuarie 2016 | Răspunde


Lasă un comentariu