Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La Bodega lui Bobiță

Venind de la Mănăstirea Cernica soțul meu mă întreabă dacă nu vreau să căutăm locul de filmare al serialului Las Fierbinți. Știam eu ceva despre locație, de pe net, dar cel mai bine să ne ghideze aplicația Waze. Și cum localități cu numele Fierbinți erau mai multe, am ales „Bodega lui Bobiță”.

Am mers, tot mers pe șoseaua spre Urziceni, și deodată vedem un indicator spre Fierbinți, așa că am cotit-o spre acolo. Din nou câțiva km pe ulițe și ulicioare și în final ajungem să vedem un semn indicator pe care scrie „Welcome Las Fierbinți”.

Intrăm pe ulița prăfuită și dăm de un bar, locul unde se petrece o mare parte din acțiunea filmului. Intrarea este acoperită de doi copaci imenși și încadrată de navete de bere, iar deasupra unei uși ponosite stă scris „Welcome Las Fierbinți”.

Acolo și alți turiști făceau fotografii. Un camion parcat in față, încărcat cu tot felul de scule, vopsele și alte trebuincioase pregătea noului sezon de filmare. Facem și noi câteva fotografii exterior

și interior,

Cumpăr o răcoritoare la un suprapreț de la bar. Domnișoara de la bar ne-a atenționat mai subtil că ar trebuie să servim ceva, că de fapt fotografiatul ar fi interzis…..Nu mi-am dat seama de ce, din moment ce totul se poate vedea la tv. Probabil aveau nevoie de vânzări și așa se încuraja consumul.

Am plecat prin localitate să găsim și altceva interesant. Dacă ne documentam anterior sigur nu mergeam la întâmplare. Abia acum la întoarcerea acasă am descoperit într-un articol din 2014 locațiile unde se fac restul filmărilor.Bine și acum……

6 Septembrie 2016 - Posted by | Romania | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

