Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Un scurt popas în Viena

După Budapesta am poposit pentru o noapte și jumătate de zi în Viena dar nu înainte de a face o vizită la Pandorf. Nu am fost de mult în acest outlet, era să nu mai recunoaștem locul. S-a mărit foarte mult, acum nici nu mai ști ce cauți și unde găsești. Important este să ai bani. Noi am făcut doar pași că înțepenisem în mașină. În Viena aplicația Waze ne-a dus chiar în centru deși știam că avem cazare undeva în zona Prater.

De data aceasta vinovat a fost posesorul telefonului că nu i-a „spus” corect locația. Deci cazarea a fost la Courtyard by Marriott Vienna Prater/Messe.

Cam departe dar a meritat. Liniște, curățenie, cameră mare, parcare subterană. Dimineață nu puteam pleca fără să dăm o tură prin centrul Vienei. Destul de răcoare dar ce contează când ești în Viena. Am parcat ca de obicei în subterana de la operă după care am luat-o la pas pe Ringstrasse.

Pustiu la ora 10 dar până am luat micul dejun în localul preferat, Wiener Strdtbrau/Chattanooga deja au apărut turiștii de toate vârstele și națiile.

Repede am bifat câteva obiective (Opera, Catedrala Sf Ștefan, Palatul Imperial Hofburg, Coloana Ciumei, Biserica Sf Petru, multele magazine de firmă sau suveniruri, chioșcul cu minunatele flori) după care am luat mașină și am plecat spre altă destinație din Austria.

Chiar dacă am stat doar câteva ore în Viena mi-a fost suficient să-mi potolesc dorul. Pe blog găsiți multe postări cu obiective de vizitat: expoziții, castele, grădini, festivaluri…..

Următoarea oprire Bârlida Gasthof

23 ianuarie 2024 - Posted by | Viena | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu