Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Prima zi de scoala-episodul 2

Pentru ca v-am starnit interesul cu postul anterior ,  va mai ofer doua fotografii de grup. Poate unii va recunoasteti ! Iar pentru cei care nu au inteles despre ce este vorba, va spun ca sunt momente memorabile din copilaria fiului meu.

A fost o trupa de copii haiosi (spun eu acum), plini de viata, mereu pusi pe sotii si nu stiu cum se face, dar cand faceau cate-o boacana sau chiuleau de la scoala, cine afla prima ? EU ! Pentru asta Colda ma „iubea” foarte mult ! Sper ca intre timp ia trecut. Mai aveam un „ortac”, pe Roby, care acum e putin plecat prin Spania (sper ca la munca).   In ceea ce-o priveste pe tovarasa, nu stiu cum le-a rezistat. Eu una am o admiratie deosebita pentru ea si-i multumesc pentru ca a reusit sa contribuie la educatia lor si la ceea ce sunt ei acum. Despre diriga nu pot spune acelasi lucru, desi acum zice:  „asa o clasa buna nu am avut in viata mea” ! Observati, e un citat !

18 septembrie 2007 - Posted by | Scoala

6 comentarii »

  1. […] Tot la mama pe blog[…]

    Pingback de Povestea continua? | Nimic ce merita citit :) | 18 septembrie 2007 | Răspunde

  2. de ce ii puneau semnul victoriei in spatele lui serb?!

    Comentariu de mohui | 19 septembrie 2007 | Răspunde

  3. Desi suntem in razboi deschis… iti pun si eu acest comentariu… sper ca azi la orele 24 sa fiu inaintea ta…
    retine…

    Comentariu de sip | 19 septembrie 2007 | Răspunde

  4. Intr-o lupta inegala, cel mai destept cedeaza. Asta nu inseamna lasitate, inseamna desteptaciune. Fara alte comentarii !

    Comentariu de ghiocel07 | 19 septembrie 2007 | Răspunde

  5. La cine se supara …sa i se taie nasul ???

    Comentariu de sip | 19 septembrie 2007 | Răspunde

  6. Draga Mo, nu stiu sigur daca acela era semnul victoriei ! Mi-e teama ca e altceva. Cred ca ai inteles.

    Comentariu de ghiocel07 | 19 septembrie 2007 | Răspunde


Lasă un comentariu