Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Gruia, un baietel care trebuie ajutat sa-si vada parintii

Povestea este impresionanta iar suma ce trebuie stransa este mare pentru familia lui, dar punand fiecare cat poate cred ca se poate strange.  Fiecare euro pentru ei inseamna ceva chiar daca pentru noi nu inseamna mare lucru.

Ma numesc Gruia si aceasta este povestea mea:

„La aproape 5 saptamani de la nastere am mers impreuna cu Vlad  (fratiorul meu) la un control la ochisori si atunci alti medici au descoperit ca ochisorii mei sunt bolnaviori. Din cauza oxigenului pe care l-am primit cand m-am nascut retina a inceput sa se desprinda la amandoi ochii. Ochii mei sufereau de o boala numita Retinopatie de Prematuritate (ROP). Mamica si taticul meu au fost foarte speriati pentru ca nu stiau exact ce inseamna asta pentru mine. Au inteles insa ca nu voi putea vedea cu ochisorii mei albastri. Si fratiorul meu Vlad avea aceeasi problema. La el insa boala era intr-un stadiu incipient si a regresat pana la urma. Vlad este foarte bine acum.”

Text preluat de la criserb.

Amanunte legate de modul de donare a banilor  sunt prezentate in ziarulcopiilor.

Micutule, iti doresc multa sanatate, ai incredere ca oamenii te vor ajuta sa vezi zambetul mamei si lacrimile ei de bucurie cand, cu ochisorii tai mari o s-a privesti, o s-o imbratisezi si o sa pronunti cuvantul magic „mama” .

24 martie 2009 - Posted by | Anunt umanitar, Boala, Copii

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu