Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La multi ani, Cristi

Acum 30 de ani venea pe lume un baietel dragalas si frumusel care avea sa-mi schimbe viata. Nimic nu se compara cu calitatea de mama, cu cea de a da nastere unei fiinte iubite. Este minunat sa asisti la primul pas, la primul cuvant, la pronuntarea fermecatorului „mama”, la prima zi de scoala, la prima serbare, la majorat, la fiecare clipa din viata copilului tau. Voi cei care sunteti parinti stiti ce inseamna aceste simple si banane lucruri, iar cei care veti deveni o sa vedeti ca este fascinant. Eu iti doresc sanatate multa, fericire si implinire sufleteasca. Iar mie-mi doresc sa fiu sanatoasa si sa apuc sa-mi vad si nepotii mari.

Si cum orice aniversare se cade sa fie cinstita cu un tort, m-am gandit la un mesager drag tie care sa ti-l aduca cu dragoste din partea mea.

Mama te iubeste si-ti ureaza” LA MULTI ANI!”

28 iulie 2009 - Posted by | Aniversare, Cadou, Copii, Surpriza

16 comentarii »

  1. La Multi Ani, tata – sa ne traiesti !

    Comentariu de sip | 28 iulie 2009 | Răspunde

  2. La multi ani, Cristi! Sa va traiasca! 🙂

    Comentariu de Cristina | 28 iulie 2009 | Răspunde

  3. LA MULTI ANI si din partea mea pentru fiul tau
    Dar in primul rand iti transmit tie toate urarile de bine si felicitari pentru felul in care ai stiut si stii sa-l pastrezi aproape pe cel care acum 30 de ani ti-a luminat sufletul si te-a transformat in personajul cel mai frumos din viata unei femei – MAMA .Sa-ti dea Dumnezeu tie si sotului tau multa sanatate,fericire si tot ce va doriti ,sa va puteti bucura de copilul vostru si sa ajungeti bunici pentru a va bucura si de nepoti.
    Inca o data LA MULTI ANI pentru CRISTI si tot binele din lume pentru intraga familie .
    Cu drag Vanda.

    Comentariu de vanda | 28 iulie 2009 | Răspunde

  4. Multumesc Vanda. Mi-ai facut o mare surpriza in aceasta zi frumoasa. La fel iti doresc si tie si lui Cornelus, dragii mei „colegi”.

    Comentariu de ghiocel07 | 28 iulie 2009 | Răspunde

  5. la multi ani, sa va traiasca copilul, si sa va bucurati de reusitele lui…

    Comentariu de mohui | 28 iulie 2009 | Răspunde

  6. La multi ani !!La multi ani!! multa sanatate si multe impliniri!! si totusi unde sarbatorim??

    Comentariu de Andrea | 28 iulie 2009 | Răspunde

  7. Sunt fericita, alaturi de voi! O zi binecuvantata!http://www.trilulilu.ro/buratino/de2616ee88e4e4

    Comentariu de mariana | 28 iulie 2009 | Răspunde

  8. la multzi ani fiului tau ,ghiocel!fie ca norocul sa-i atzina calea mereu!

    Comentariu de alison | 28 iulie 2009 | Răspunde

  9. La multi ani fericiti alaturi de cei dragi!!! Sa iti traiasca ¨¨baietelul¨ sa fie sanatos, fericit si sa te faca bunicuta 🙂

    Comentariu de Stefania | 28 iulie 2009 | Răspunde

  10. Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase. Fie ca tot ca-mi doriti sa fie cu retur. Sunt convinsa ca si Cristi este in asentimentul meu. Pupici.

    Comentariu de ghiocel07 | 28 iulie 2009 | Răspunde

  11. La multi ani ! Fericiti parintii cu asemenea copii si copiii cu asemenea parinti. Fie ca viata sa va ofere si de aici inainte numai bucurii si fericire.

    Comentariu de SAF | 28 iulie 2009 | Răspunde

  12. Multumesc Felicia.

    Comentariu de ghiocel07 | 28 iulie 2009 | Răspunde

  13. Multumesc mama pentru urari si pentru tort, mai astept cadoul 😛

    Va multumesc tuturor si va doresc si voua sa aveti zile de nastere cel putin la fel de fericite ca a mea 😉

    :*

    Comentariu de criserb | 29 iulie 2009 | Răspunde

  14. Cadou? Anul viitor, ca ziua ta a trecut !!!!!!!

    Comentariu de ghiocel07 | 29 iulie 2009 | Răspunde

  15. CU intirziere urez si eu baiatului tau La multi ani si sa-i bucure pe parinti:)

    Comentariu de mamica_de_Sebastian | 29 iulie 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu