Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

O sambata obisnuita

Pentru ca ieri sotul meu a fost la raliu in Straja, loc in care nu-mi place sa merg din cauza drumului de acces si a periculozitati traseului, am stat acasa si m-am apunat de cele casnice. Am facut „papa bun”, ceva ordine prin casa si o prajiturica. Stiu ca a fost sarbatoare, dar cineva trebuia sa faca si aceste activitati casnice. As fi vrut sa merg la „Festivalul raciturilor” de la Tismana, dar cum nu puteam impaca si capra si varza, s-a ales raliul. La festival mergem anul viitor, probabil in februarie, asa cum au stabilit organizatorii. Acum va las o feliuta de prajitura cu mere si merg sa vad cu ce ne umplem timpul in aceasta duminica putin inourata.

30 august 2009 - Posted by | Diverse

13 comentarii »

  1. Arata bine 😛 Sa-mi trimiti si mie. Sunt ”in deplasare”, si nevasta mea nu prea mai are timp 😀

    Comentariu de Florin | 30 august 2009 | Răspunde

  2. Arata grozav 🙂

    Comentariu de amalia | 30 august 2009 | Răspunde

  3. Prajitura ta imi lasa gura apa.Din pacate eu n-am facut nimic in acest sfirsit de saptamana.Sambata viitoare te voi servi cu o felie de tort.

    Comentariu de Erika M | 30 august 2009 | Răspunde

    • Atunci sambata viitoare nu mai fac nimic dulce, astept tortuletul de la tine.

      Comentariu de ghiocel07 | 30 august 2009 | Răspunde

  4. arata f bine prajitura si dupa cum arata cu siguranta este si gustoasa si eu am mancat tot prajitura cu mere facuta de fata mea. mi-a venit randul sa mananc si eu facuta de altii.

    Comentariu de any | 30 august 2009 | Răspunde

  5. hmmm!buuuna prajiturica si tot ce-ai mai pregatit!te astept si eu cu un premiu…inspiring!te pup!

    Comentariu de alison | 30 august 2009 | Răspunde

  6. …eu ma straduiesc sa mananc din negresa facuta pentru Aexandru (preferata lui) si constat cu tristete ca nu prea mai pot manca dulciuri.

    Comentariu de mariana | 30 august 2009 | Răspunde

  7. mananc in schimb…litere!wow
    !

    Comentariu de mariana | 30 august 2009 | Răspunde

  8. @mariana-trimite o portie aici ca are cine manca.

    Comentariu de ghiocel07 | 30 august 2009 | Răspunde

  9. @alison-multumesc pentru premiu. Daca eu te-am incurajat in ale blogeritului, tu ma inspiri in ale bucataritului.

    Comentariu de ghiocel07 | 30 august 2009 | Răspunde

  10. N-a fost rea, n-a rezistat decat 12 ore …

    Comentariu de sip | 31 august 2009 | Răspunde


Lasă un comentariu