Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

7 ianuarie, zi Sfanta

Astazi e ziua mea. O zi frumoasa si totusi trista. Frumoasa pentru ca printre atatia Sfinti, ma sarbatoresc si eu, desi nu sunt o „sfanta”. In aceasta zi geroasa de iarna, 7 ianuarie m-am nascut.  Probabil de aceea parintii mi-au dat numele unei gingase flori albe, care incearca sa-si scoata capul din nameti. Acest nume mi-a marcat putin viata, pentru ca intr-adevar sunt gingasa, cel putin in ceea ce priveste latura emotionala.

Imi plac florile, animalutele de plus, lucrurile gingase, tandretea si iubirea. Desi sunt nascuta iarna, nu-mi place deloc acest anotimp. Este prea rece si inaccesibil pentru mine. Astept cu ardoare primavara, cand totul renaste, cand apar ghioceii si brandusele, cand iarba incolteste, cand pasarelele ciripesc….. Urmarind aseara „Genialii” am ascultat printre lacrimi cantecul pe versurile lui Adrian Paunescu, „Ruga pentru parinti” (nu cantat de  Hrusca), m-am gandit imediat la parintii mei, am varsat o lacrima, am spus o rugaciune in memoria lor si mi-am adus aminte ca printre cadourile pe care le primeam de la ei nu lipseau niciodata doua kg de mandarine. De cand ei sunt plecati dintre noi, in fiecare an cumpar singura mandarinele. Spuneam ca este si trista aceasta zi. Da. Pentru ca anii trec, pentru ca tineretea s-a dus, devenind maturi, poate prea maturi ne trec prin minte si alte lucruri mai putin frumoase, poate chiar triste. Asta e viata. Oricum sa ma bucur de prezent, sa las melancolia deoparte si sa urez tuturor celor care se aniverseaza astazi un sincer si calduros LA MULTI ANI.

7 Ianuarie 2008 - Posted by | Sarbatori | , , ,

9 comentarii »

  1. La Multi Ani mama, sa ai parte numai de bucurie si fericire si tot ceea ce este bun si frumos sa-ti fie alaturi.

    La Multi Ani !!!

    Comentariu de criserb | 7 Ianuarie 2008 | Răspunde

  2. La Multi Ani!si toate dorintele sa vi se implineasca

    Comentariu de epep | 7 Ianuarie 2008 | Răspunde

  3. Te pup si eu „mama”
    http://serbionel.wordpress.com/2008/01/07/un-numar-de-ani/

    Comentariu de sip | 7 Ianuarie 2008 | Răspunde

  4. La multi ani si numai bucurii!

    Comentariu de octavian | 7 Ianuarie 2008 | Răspunde

  5. Multumesc tuturor pentru felicitarile de ziua mea. Va doresc si voua sa aveti parte de bucurii alaturi de cei dragi si peste ani sa va mandriti cu realizarile voastre. Eu am o mare realizare cu care ma mandresc oricand si oriunde. Cred ca stiti la ce ma refer. Va pup.

    Comentariu de ghiocel07 | 7 Ianuarie 2008 | Răspunde

  6. Eu nu stiu !!! Care ?…. „primul tau sot”…
    Ha Ha ….Ha !!!

    Comentariu de sip | 9 Ianuarie 2008 | Răspunde

  7. Multumesc pentru felicitare 🙂 !!!!
    La multi ani fericiti!!!!

    Comentariu de iulia toma | 9 Ianuarie 2008 | Răspunde

  8. La multi ani si din partea mea chiar daca cu un pic de intarziere sper ca e binevenita o urare si din partea mea…!!!

    Comentariu de crystar | 9 Ianuarie 2008 | Răspunde

  9. @iulia toma – multumesc. Unde ai fost in vacanta, ca nu te-am vazut de mult pe blog ? Ce ti-a adus Mos Craciun ?
    @crystar – nu te cunosc, dar multumesc foarte mult. Am inceput sa-ti citesc blogul si sper sa fiu la fel de interesata si pe parcurs. Succes la scoala !
    @sip- ha, ha, ha….nici nu stiu de ce intrebi ! Sigur nu esti tu !

    Comentariu de ghiocel07 | 9 Ianuarie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

