Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cu Amadeus la plimbare prin Salzburg

Salzburg este al patrule oras ca marime din Austria, capitala Landului Salzburg, strabatut de raul Salzach, orasul in care s-a nascut si trait Mozart. Am trecut de multe ori prin Salzburg dar din pacate de fiecare data in fuga. Mi-ar placea sa stau aici cateva zile sa-l aprofundez si sunt convinsa ca-mi va placea la fel de mult ca toate orasele din Austria. Am vazut in fuga Casa in care s-a nascut Mozart, Piata si statuia lui Mozart (aici la tot pasul gasesti suveniruri din cele mai diverse cu chipul si numele marelui muzician), gradinile Mirabell, Domul. Si cum o calatorie cu vaporasul Amadeus pe Salzach lipsea din palmaresul familiei, s-a realizat si asta. O buna ocazie de a descoperi privelisti minunate pe cele doua maluri ale raului ce strabate orasul.

Fotografiile sunt facute prin geamul vaporasului, seara, in ropotul unei ploi de vara.

1 Iunie 2010 - Posted by | Austria | , , ,

4 comentarii »

  1. Chiar interesant. Am trecut de atatea ori prin Salsburg si niciodata nu m-am gandit sa fac o plimbare cu vaporasul. Poate data viitoare 😛

    Comentariu de criserb | 2 Iunie 2010 | Răspunde

  2. Frumos. Sa nu scapati , poate le-ati facut deja , plimbarile cu vaporasul pe Sena in Paris si plimbarea cu vaporasul prin Amsterdam si prin portul Rotterdam. Sunt foarte interesante si pline de istorie, ce sa mai zic decat ca sunt interesante din toate punctele de vedere.

    Comentariu de Valy & Deima COFARU | 3 Iunie 2010 | Răspunde

  3. […] trecut de multe ori prin Salzburg si de fiecare data am descoperit ceva nou. Ultima oara am facut o plimbare cu vaporasul si ne-am promis sa vizitam cu prima ocazie Castelul Hohensalzburg.  Pentru aceasta am […]

    Pingback de Castelul Hohensalzburg « Ghiocel07 | 11 Iunie 2012 | Răspunde

  4. […] fost de multe ori în Salzburg, ne-am plimbat cu vaporașul, am vizitat Castelul Hohensalzburg, Mănăstirea și cimitirul Sf.Petru, Castelul Hellbrunn, […]

    Pingback de Frandafiri în Grădinile Mirabell din Salzburg « Ghiocel07 | 27 Iunie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

