Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cibin Fest 2017

Nu țin minte să mai fi fost în anii trecuți la Cibin Fest, probabil că nu. Anul acesta am văzut o reclamă pe net, am dat repede o căutare pe Google și muzica de întâmpinare a fost suficientă să ne pună pe drum. Până la intrarea pe autostrada 100 km, încă 100 km pe autostradă și ajungem destul de devreme la Sibiu.

Am fost surprinși să vedem că și porțiunea cu restricții este dată circulației. Parcăm cam departe, în Orașul de Jos, cu gândul că parcarea centrală este plină datorită acestei zile festive de toamnă. În cele din urmă s-a dovedit a ne fi înșelat, erau locuri suficiente și aici.

Dar cu această ocazie am văzut și partea de jos a orașului. Aici cu mulți ani în urmă am făcut practică la una din fabricile comuniste de renume…. Deci parcăm și o luam agale spre Piața Mare, locul de desfășurare a Cibin Fest. După ce dăm o tură printre tonete să vedem ce-i nou și ce mai putem achiziționa pentru Alexandru,

intrăm în cortul mare amenajat pentru cântec-joc și voie bună.

Și cum după atâta plimbare este nevoie de ceva papa, luăm la rând standul cu mâncare. Unul mai apetisant ca celălalt atât vizual cât și olfactiv.

Berea nu putea să lipsească de la acest oktoberfest sibian 🙂

În cele din urmă ne hotărâm la ceva, luam loc la masă, mâncam și plecăm în explorarea zonei centrale să se așeze mâncarea înainte de a purcede din nou la drum. Noroc că eram sătui, că la fiecare pas există o tentație: covrigi calzi, plăcinte de tot felul, dulciuri, înghețata….. Mai facem câteva fotografii în cort și la locurile de distracție și ne întoarcem la mașină să plecăm spre casă. Pe drum ne pare rău că nu am mai zăbovit vreo oră poate vedeam și programul artistic mai ales că deja se adunase destulă lume și câțiva protagoniști își făcuseră apariția.

Acum asta este, eu sunt fericită că am mai punctat un eveniment din această toamnă. Se vede, nu?

O toamnă frumoasă tuturor!

 

25 Septembrie 2017 - Posted by | Sibiu | , , ,

1 comentariu »

  1. Eu am luat jucaria pentru Dana … ea a solictat acest animal care traieste pe langa casa omului, mai mult la munte, dar … e plina lumea de ei !

    Comentariu de serbionel | 26 Septembrie 2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

