Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Reteta pentru iarna – iuteala

Pentru ca e toamna, pentru ca poate aveti veleitati de gospodina, pentru ca nu aveti timp prea mult la dispozitie dar sunteti dornice de ceva bun si iute, va propun o reteta pe care am primit-o si eu de la o cunostinta (multumesc xena). Este vorba de „Iuteala” o reteta „iute” pentru ciorbe. Ingredientele le gasiti in orice piata si este usor de executat.

  • 1 kg ardei iute (verde)
  • 2 kg ardei capia (rosu)
  • ½ l otet
  • ½ cana zahar
  • 2 lingurite sare mare

Se toaca fideluta ardeii iuti pana la cotor cu seminte cu tot, iar ardeii capia fideluta, fara seminte (se poate folosi razatoarea Borner, dar aveti mare grija, reteta nu se face cu carne !). Se amesteca cu ingredientele enumerate,  se macereaza 24 ore, mestecand din cand in cand. Se pune amestecul in borcane uscate si se toarna lichidul rezultat peste ele. Se tine in camara si se foloseste la ciorbe, sau la orice altceva considerati. Asa arata compozitia dupa macerare si inainte de a o pune in borcan

Va doresc spor la treaba si pofta………. iute !

1 octombrie 2007 - Posted by | Ardei, In camara, Muraturi, Retete

7 comentarii »

  1. Pisca ?????

    Comentariu de sip | 2 octombrie 2007 | Răspunde

  2. Cu placere si pofta buna! 🙂

    Comentariu de Xena | 2 octombrie 2007 | Răspunde

  3. Pofta am eu, ca din cate imi amintesc numa’ eu mananc chestia aia la orice masa 😛

    Tenchiu 😛

    Comentariu de criserb | 3 octombrie 2007 | Răspunde

  4. Ma bucur Mo ca ai intrat in posesia borcanului. Ca e iute, normal, doar sunt ardei iuti ! Am sa postez si ceva dulce.

    Comentariu de ghiocel07 | 13 octombrie 2007 | Răspunde

  5. […] iute pentru ciorba Acum cateva zile m-a rugat fiul meu sa-i fac “iuteala“, m-am executat si am facut o portie. Si pentru ca anul trecut […]

    Pingback de Ardei iute pentru ciorba « Ghiocel07’s Weblog | 21 septembrie 2008 | Răspunde

  6. […] Reteta este aici. […]

    Pingback de Ardei iute pentru ciorba « Retetele Mamei | 22 august 2009 | Răspunde

  7. […] Reteta este aici. […]

    Pingback de Ardei iute pentru ciorba - iuteala - Retetele mamei | 15 august 2014 | Răspunde


Lasă un comentariu