Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ioana si Marcel, cele doua voci din GPS

Spuneam candva ca in concediu folosim GPS-ul pentru a ne deplasa dintr-un oras in altul, pentru a gasi anumite locatii. Ioana, vocea din GPS ne indruma in calatorie, este foarte eficienta pe autostrada, iesirile de pe autostrada, gasirea de obiective pe care ni-i le stabilim. Uneori ne baga pe niste „coclauri” gen Villach-Kaprun, alteori nu gaseste destinatia ceruta, ne innebunete cu „intorceti-va, intoarceti-va” desi suntem pe drumul este cel bun, i-l inerveaza la culme pe sotul meu (care mai si spune ceva „frumos” la adresa ei), dar in general este o „doamna” si ne plimba prin lume fara nici o problema. Cand ajungem acasa este chiar laudata si-i multumim pentru ca ne-a dus bine.   Pe Marcel, vocea masculina nu-l folosim, ne-am obisnuit cu Ioana, este mai usor de certat. Astazi din intamplare am citit cine este Ioana si Marcel. Foarte interesant sa vezi ca cele doua voci au si o fata.

9 martie 2010 - Posted by | Uncategorized

4 comentarii »

  1. salut. iti scriu aici pentru ca nu am gasit nicio adresa de email la care te-as putea contacta. ai putea sa-mi dai una? este vorba de o propunere pentru un feature intr-o revista 🙂

    Comentariu de Iris | 10 martie 2010 | Răspunde

  2. Foarte interesant, acum stiu pe cine injur din cand in cand … dar vreu sa precizez ca doar din cand in cand pentru ca in general ne-a dus foarte bine.
    Nici nu vreu sa ma gandesc cum ne-am fi descurcat fara Ioana !
    Multumim Ioana !

    Comentariu de sip | 10 martie 2010 | Răspunde

  3. […] tineti minte ca va vorbeam de ei acum ceva timp? Azi am gasit un post interesant la Ghiocel pe blog, un post in care este vorba de ei, de viata lor si de faptul ca acum au o […]

    Pingback de Ioana si Marcel, vocile GPS | 10 martie 2010 | Răspunde

  4. […] Ioana (vocea din GPS) ne indreapta spre al doilea sens giratoriu si ne spune sa-l parasim la a doua iesire. […]

    Pingback de Cum te poti rataci intr-un sens giratoriu « Ghiocel07 | 6 august 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu