Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Carte Regala de Bucate

De ziua mea am primit cadou de la o prietena o minunata carte de bucate, Carte Regala de Bucate. Este o carte interesanta scrisa de Principesa Margareta a Romaniei care prezinta pe langa retete, o parte mai putin cunoscuta a familiei regale. Daca aveti posibilitatea, s-o cumparati. Este eleganta si merita citita. A aparut si pe net, dar nu are acelasi farmec.

 Mod de aranjare a unei mese regale

Desert cu rubarba, coacaze rosii si smantana dulce

Placinta de la Castelul Tullgarn

Cenci cu crema de mascarpone

Sunt retete cu ingrediente mai putin la indemana noastra dar si foarte multe retete normale cu ingrediente normale,  nu ai zice sa sunt demne de o Casa Regala. In schimb prezentarea este de exceptie.

16 septembrie 2011 - Posted by | Aniversare, Cadou

9 comentarii »

  1. […] ca de ziua mea am primit o “Carte regala de bucate” astazi i-a venit randul la incercat retete, desi am citit-o din scoarta in scoarta ca […]

    Pingback de Prajitura cu iaurt si glazura de ciocolata « Retetele Mamei | 17 septembrie 2011 | Răspunde

  2. Sora mea a fost ieri la o lansare de carte a principelui Duda si a primit cartea cu autograf. (Mi s a parut ca poate fi un comentariu la postul tau…)

    Comentariu de mariana | 17 septembrie 2011 | Răspunde

    • Multumesc. Cartea merita citita, chiar daca nu se prepara nimic di ea. Este interesanta.

      Comentariu de ghiocel07 | 17 septembrie 2011 | Răspunde

  3. eu am incercat cartofii cu ou la cuptor din aceasta carte, sunt foarte usor de preparat si foarte gustosi! Intr-adevar o carte de poveste…

    Comentariu de crisa | 19 septembrie 2011 | Răspunde

    • Reteta este pe lista mea de asteptare.

      Comentariu de ghiocel07 | 19 septembrie 2011 | Răspunde

  4. deci cum o fi o principesa in bucatarie?

    Comentariu de coolnewz/Ratatouille | 20 septembrie 2011 | Răspunde

  5. Unde se poate citi cartea pe net?M-ai facut curioasa!
    Multumesc anticipat!

    Comentariu de Ramona | 15 octombrie 2011 | Răspunde

    • Ti-am trimis-o pe net. Sper sa-ti fie de folos. Spor la treaba.

      Comentariu de ghiocel07 | 15 octombrie 2011 | Răspunde


Lasă un comentariu