Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Vizită în HD: Juliana Ballroom

În cadrul evenimentului organizat în Hunedora (#vizitainHD) după ce am fost la Muzeul Aurului din Brad, la Țebea, la Casa memoriala Crișan, la Mănăstirea Crișan, poposim la „Juliana Ballroom„.

Este un complex special amenajat pentru evenimente, cu o elegantă sală de petreceri,

cu bar și terasă,

două piscine pentru adulți și copii,

vestiare,

spații verzi cu multe aranjamente florale și baldachine

dar și câteva spații de cazare. Dul primar din Brad, Florin Cazacu apreciază că „Juliana Ballroom” este cea mai frumoasă locație de acest gen din zonă și are perfectă dreptate. Eu cred că în tot județul nu găsim una mai bine dotată, mai elegantă și cu prețuri atât de accesibile (14 lei ziua de piscină inclusiv patul). Este o afacere de familie deschisă în 2012 și se pare că merge bine datorită prețurilor dar și a condițiilor existente. Destul de aproape se află și Pensiunea Juliana, cu spații de cazare, restaurant, salon de înfrumusețare, saloane private.

Pentru localizare: DN76 – la ieșirea din Brad spre Oradea, pentru informații și rezervări 0744 870 534, 

P.S. #vizitainHD ediția 2014 a fost un eveniment organizat de DenisaSebi și Călin

27 mai 2014 - Posted by | Recomandari, Turism | , , ,

7 comentarii »

  1. faina locatie…:)

    Comentariu de iluminisme | 28 mai 2014 | Răspunde

  2. o locatie relaxanta. as face nunta acolo !

    Comentariu de Vali Crintea | 29 mai 2014 | Răspunde

    • Poate următorul botez 🙂

      Comentariu de ghiocel07 | 29 mai 2014 | Răspunde

      • parca era cu I denumirea 😀 sau o alinti ?

        Comentariu de Vali Crintea | 29 mai 2014

      • Eu știu că este „Juliana Ballroom” așa am gasit-o și pe FB 🙂

        Comentariu de ghiocel07 | 29 mai 2014

  3. […] tău și vezi așchia din ochiul altuia”. Așa și eu. Am văzut și am scris despre “Juliana Ballroom” din Brad dar nu am scris nimic despre Gerom Ballroom, o frumoasă sala de evenimente din […]

    Pingback de Sala de evenimente Gerom Ballroom « Ghiocel07 | 30 iunie 2014 | Răspunde

  4. […] În cadrul evenimentului organizat în Hunedora (#vizitainHD) după ce am fost la Muzeul Aurului din Brad, la Țebea, la Casa memoriala Crișan, la Mănăstirea Crișan, poposim la “Juliana Ballroom“. Este un complex special amenajat pentru evenimente, cu o elegantă sală de petreceri –  articolul integral […]

    Pingback de Cum a fost vizita în HD, ediţia 2014 | 19 septembrie 2016 | Răspunde


Lasă un comentariu