Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

O statiune de mountain bike-Leogang

Leogang face parte din regiunea Pinzgauer Saalachtal si este o statiune pentru familisti, datorita numeroaselor scoli si gradinite de schi. Imediat ce am ajuns intr-o parcare mare am vazut ca aici se intampla ceva. Multe masini, rulote, sportivi stand la soare pe sezlonguri, turisti coborand sau urcand pe poteci de munte.

Complexul hotelier Riederalm este amplasat strategic langa statia telecabinelor din Leogang.

Un panou urias arata unde ne aflam si statiunile din apropiere, cele din regiunea Pinzgauer Saalachtal: Hinterglemm, Saalbach, Leogang.

In imediata apropiere un mare magazin de echipament sportiv (Sport Mitterer), de fapt care comercializeaza biciclete si toate accesoriile necesare. Tot de aici se pot inchiria biciclete de catre amatorii de mountain bike, dar este si o scoala pentru copiii care vor sa invete acest sport.

Reclama, sufletul comertului….si credeti-ma austriecii stiu sa faca si comert dar si turism.

Urcam pe platforma magazinului si de acolo se deschide in fata ochilor o panorama superba.

In afara de partiile de schi si snowboard, aici sunt si peste 450 km de piste amenajate pentru trekking (calatorie aventuroasa) si drumetii. Pe timp de vara se practica mountain bike pe 160 km de piste amenajate deasupra versantilor din Saalbach-Hinterglemm si Leogang. Se organizeaza si numeroaselor concursuri de gen de talie mondiala.

Chiar in 2013 a avut loc un asemenea campionat. Sportivii au la dispozitie 5 telecabine pentru transportul echipamentului.

Studiem locul, stam putin la soare (eram in octombrie), vedem cativa sportivi la treaba, cautam o toaleta (nici nu va inchipuiti ce curatenie si miros era acolo….. parca esti intr-un hotel de 5 stele), coboram scarile, ne indreptam spre parcarea imensa, luam pe Sofronel si demaram spre urmatoarea destinatie……