Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cadou util de Craciun

Mos Craciun cred ca a citit retetelemamei si pentru perfectionare mi-a adus o carte de bucate care contine pe langaretete simple si retete sofisticate. Cartea cuprinde peste 1000 de retete frumos ilustrate cu imagini pas cu pas. Se divulga cateva secrete profesionale de la oua prajite la supe, de la galuste la fripturi, de la coacerea in hartie la prajirea la grill, de la tarte la sufleuri, fara a uita sosurile si cremele, de la retetele traditionale la creatiile moderne. Aflam cum sa gatim spaghetele corect, cum sa pregatim un sote asiatic intr-un wok, cum sa facem clatite cu jeleu, cum sa preparam chili cu carne sau supa de peste. Sunt prezentate retetele bucatarilor-sefi, specialitati deosebit de delicioase, retete din resturile de mancare – exista nenumarate idei de a le refolosi. Fiecare reteta e prezentata cu sugestii de meniu si vinurile recomandate. Ce mai, o carte care trebuie sa existe in casa oricarei familii. Multumesc Cristi si Dana.

28 decembrie 2009 - Posted by | Bucatareala, Cadou, Carte de bucate, Mos Craciun, Retete

11 comentarii »

  1. Ideal cadou!Asteptam noutati!
    Ghiocela,zimbesc de ce?pentru ca am primit si eu o carte de bucate,o voi posta si eu la anul!
    Si a mea e grozava,dar a ta e f.utila!
    Spor mult la ea,si poate ne scrii de ea ceva util la orice virsta!

    Comentariu de Mariana | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  2. @Mariana-orice primim este bun si util. O sa schimbam impresii.

    Comentariu de ghiocel07 | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  3. as vrea si eu un astfel de cadou, totdeauna avem de invatat ceva

    Comentariu de dori | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  4. Felicitari pentru carte! Sa o folosesti sanatoasa!

    Comentariu de Ana | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  5. @dori-cand ai copii asa de atenti, nimic nu este imposibil

    Comentariu de ghiocel07 | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  6. @Ana-multumesc de vizita si de urare.

    Comentariu de ghiocel07 | 28 decembrie 2009 | Răspunde

  7. […] mic cu daruri sub el adus de Dana si creat de manutele ei […]

    Pingback de O brad frumos, o brad frumos… « Ghiocel07 | 3 ianuarie 2010 | Răspunde

  8. […] Dupa cum am spus, am primit de la Mos Craciun o carte foarte interesanta si utila. Va voi prezenta cateva sfaturi din aceasta carte de […]

    Pingback de Tehnica fierberii « Retetele Mamei | 5 ianuarie 2010 | Răspunde

  9. […] trecut am primit o carte de bucate de la Cristi si Dana, foarte interesanta, dar cu retete destul de sofisticate. Unele sunt pe placul […]

    Pingback de Sosuri si condimente « Retetele Mamei | 14 martie 2011 | Răspunde

  10. […] trecut am primit o carte de bucate de la Cristi si Dana, foarte interesanta, dar cu retete destul de sofisticate. Unele sunt pe placul […]

    Pingback de Sosuri si condimente - Retetele mamei | 17 aprilie 2014 | Răspunde

  11. […] cum am spus, am primit de la Mos Craciun o carte foarte interesanta si utila. Va voi prezenta cateva sfaturi din aceasta carte de […]

    Pingback de Tehnica fierberii - Retetele mamei | 16 iulie 2014 | Răspunde


Lasă un comentariu