Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Centrul de informare, un loc important pentru turiști

Circulăm de mulți ani prin lume și nu am fost foarte atentă la Centrele de informare din localități. De obicei luăm broșuri și hărți de la locul de cazare și le folosim în descoperirea obiectivelor turistice din zonă.

De data aceasta am intrat aproape în toate Centrele de informare din Austria superioară, am luat broșuri, cărticele și harta localităților respective. Mult mai ușor să te orientezi așa, atât în oraș cât și în zonă. De remarcat că toate aceste Centre sunt bine marcate, se văd de la distanță și sunt foarte bine dotate. În plus, în fiecare există și toaletă publică gratuită, pentru turiști, inclusiv pentru persoane cu handicap sau mame cu bebeluși. De curățenie nu cred că trebuie să spun ceva.

Hallstatt

Bad Ischl

La Bad Ischl nu era numai un simplu centru de informare, acolo se găseau și suveniruri, iar câțiva copii jucau sah.

Fuschl

Strobl

Tauplitz

St Polten

Toate sunt marcate cu un mare „I”

Din păcate nu le-am fotografiat pe toate, nu mă gândeam că vor fi subiect pentru un post pe blogul meu.

Prin orașele vizitate din România, doar la Sibiu am văzut unul în Piața Mare, în cladirea Primăriei (colțul spre Biserica Romano Catolică) foarte mare și bine dotat.

La ultima vizită am observat că a primit și simbolul Centrului de informare.

Voi urmări cu atenție și alte astfel de inițiative.

30 Iulie 2014 - Posted by | Austria | , , , ,

3 comentarii »

  1. În cazul nostru, punctul de informare turistic e primul loc de pe traseu când dorim sã vizitãm un oraş.

    Comentariu de Ovidiu | 2 August 2014 | Răspunde

    • Acum ne-am prins și noi ….mai bine mai târziu decât deloc. Este foarte util si chiar la îndemână.

      Comentariu de ghiocel07 | 2 August 2014 | Răspunde

  2. […] lumea civilizată am întâlnit centre de informare turistică, foarte utile atunci când ești turist și nu știi […]

    Pingback de Centrul de Informare Turistică Petroșani « Ghiocel07 | 23 Ianuarie 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

